Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö arkipäivinä kavereita? Käykö teillä vieraita tai käyttekö itse kylässä?

Vierailija
06.11.2017 |

Etenkin te 30-40v perheelliset työssäkäyvät. Näettekö tuttavianne arkena?

Kiinnostaa minkälaista elämää muut tämän ikäiset elävät. Meillä ei käy ketään eikä me käydä missään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, mutta aika harvoin, ei jaksa työpäivän jälkeen.

Vierailija
2/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kotona asuvia lapsia. Näen ystäviä mutta en kotona enkä heidän luonaan vaan kaupungilla kahvilla, elokuvissa, syömässä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää kotona asuvia lapsia. Näen ystäviä mutta en kotona enkä heidän luonaan vaan kaupungilla kahvilla, elokuvissa, syömässä jne.

Teettekö noita juttuja siis arki-iltaisin?

Vierailija
4/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kerran, pari viikossa kahvilla tai kävelyllä tai leffassa tai taidenäyttelyn avajaisissa tms. kulttuuririennossa. Kotona asuu vielä kaksi teiniä.

Vierailija
5/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen.

MUTTA mä näen heitä lasten koululla ja harrastuksissa. Ehkä jokusen kanssa siinä sitten otetaan joskus arkenakin se kahvihetki tai jopa viiniä on maisteltu... mutta joo, ei varsinaisesti kyläillä.

Viikonloputkin menee pitkälti samoissa merkeissä ja sitähän se vapaa-aika tällä hetkellä on. Järkätään lasten kisojen mukaan kalenterit ja kuka tapaa ketä missäkin.

Mulla on yksi kaveri, joka ennättää viikollakin kahvittelemaan pariksi tunniksi. Se on aivan mahtavaa. Hän on lapseton, että tapaamisetkin ovat: jätin sen ja sen lapsen treeneihin ja tuun hakee sut piipahtaa ja sitten vien pois, kun haen lapsen treeneistä. tai kahvilassa.

Myös kummankin lastemme kummi, että hän aina viihtyy sekä että. Myös treeneissä ja kisoissa. Rakas ihminen.

Vierailija
6/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää tai vähempää kuin viikonloppunakaan. Työ, urheilu ja videopelit. Eipä mulla muuta oikein ole