Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuules yläkerran tömistelijä

Vierailija
06.11.2017 |

Onko pakko aloittaa joka ilta tuo tuntikausia kestävä vimmattu töminä? Kannat hakkaa täysillä laminaattilattiaan; TÖM TÖM TÖM, TUMPS TUMPS TUMPS. Hanki matto saatana siihen tai kävele rauhallisemmin. Idiootti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut 1-kerroksessa asuvana yläpuolisen naapurin tömistelyyn vittuuntuneena asian niin, että hengaan korvatulpat päässä kotona ja katson sitten tv:tä kovalla äänellä. En voi sietää naapureista kantautuvia ääniä.

Vierailija
22/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naapureista on itsekkäitä. Ei kiinnosta muut pätkän vertaa. Paukutellaan ovia, juhlitaan parvekkeella, pesukoneet jauhaa vielä iltakympiltä, röökin katku puskee ovista ja ikkunoista tai jopa liesituulettimesta. Kakarat hilluu ja koirat haukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kävelystä, mutta meidän yläkerran asukki aloittaa vissiin flamencoharjoitukset iltamyöhään ja jatkaa niitä aamuyölläkin :(

Vierailija
24/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa asuu yläkerrassa joku idiootti läski tömistelijä :D Lähinnä naurattaa miten kukaan voi olla noin tyhmä. Askeltiheys on myös aivan tajuttoman matala, varmaan sekunti menee askelten välillä kun tuo paskakasa siirtää kehonsa massan toiselta kantapäältä toiselle :D En ole toistaiseksi viitsinyt valittaa koska hiljaisuuden aikaan ei tömistele.

Vierailija
25/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kantapäätömistely tarkoita läskiyttä. Olen läski ja normaalisti kävelen ilman tömistelyä koska olen oppinut astumaan päkiöillä. Kuullut kuinka paljon laihemmat ihmiset tömistelevät kuin mitkäkin elefantit.

Vierailija
26/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naapuri aloittaa tömistelyn aamuvarhain ja lopettelee vasta illalla hiljaisuuden jälkeen. Hän ei tunnu poistuvan kotoa juuri lainkaan jatkuvasti kolinasta päätellen. Ja se miksi tiedän hänen kolistelevan pitkin päivää johtuu siitä, että teen etätöitä kotona ja kuuntelen koko työpäivän ajan töminää. Ne päivät kun olen toimistolla, kuuntelen kaiket illat töminää. Kotona ei ole hiljaista kuin vain silloin harvoin kun hän joskus jossakin käy. Asiasta on valitettu, mutta mitäpä sille voi ihminen tehdä jos ei osaa kävellä rauhallisesti, eikä naapureiden huomiointi ole kovin suuri prioriteetti. Toivottavasti hän saa itselleen samanlaisen yläkerran naapurin.

Vierailija
27/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kantapäätömistely tarkoita läskiyttä. Olen läski ja normaalisti kävelen ilman tömistelyä koska olen oppinut astumaan päkiöillä. Kuullut kuinka paljon laihemmat ihmiset tömistelevät kuin mitkäkin elefantit.

Vanha ketju, mutta "kanta-astujista" valitetaan aika ajoin tällä palstalla. Tosiasia on kuitenkin se että kaikki ihmiset ovat luonnostaan kanta-astujia. Sellaiseksi me olemme kehittyneet. On ihmiselle täysin luonnotonta kävellä normaalisti päkiä maahan ensin koskettaen kuin tanssisi balettia. Kissat ja koirat ovat päkijöillä astujia ja niillä ei ole kantapäitä. Voihan sitä tietysti hiippailla kotonaan päkijöiden varassa naapurien pelossa, mutta myös kantapää edellä astuttaessa voi kävellä hiljaa.

Vierailija
28/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos asun omakotitalossa ja lähin naapuri 5 km päässä, huh huh! tulee mieleen 90 luvun kerrostaloelämä, ei ikinä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi