Sain heippalapun naapuriltani imuroimisesta. 9
Asun vuokra-asunnossa ja olen imuroinut klo 19-21.00. Tämä on osaketalo. Hiljaisuusaika talossa on 22-07. En koskaan ole imuroinut klo 21.00 jälkeen. Sain lapun, jossa valitettiin asunnostani kuuluvasta imurin metelistä.
Kommentit (7)
Jätä omaan arvoonsa. Imuroida saa kyllä ihan sinne hiljaisuuteen asti.
Imurointi kuuluu normaaliin elämään ja jos sen toteuttaa ennen hiljaisuusajan alkua niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla. En minä ainakaan halua rajoittaa omaa elämääni vain sentakia koska naapuri ei tykkää imurin äänestä joka kuuluu reilusti ennen kuin hiljaisuusaika alkaa!
On se kiva että omakotitalossa ei tarvitse asua kuin jossain laitoksessa hiljaisuussääntöineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
On se kiva että omakotitalossa ei tarvitse asua kuin jossain laitoksessa hiljaisuussääntöineen kaikkineen.
Riippuu niin paljon talosta ja rapusta.
Ei meillä valitettaisi, jos yhdeksältä imuroi.
Tietysti naapurit pitää ottaa vähän toisella tapaa huomioon kuin omakotitalossa. Se on totta.
Jos haluaa ympäri vuorokauden tehdä ihan mitä huvittaa, niin omakotitalo isolla tontilla on parempi vaihtoehto.
Imurointi on täysin normaalia elämän ääntä ja sitä voi tehdä hiljaisuusajan ulkopuolella milloin haluaa. Toki sitä voi yrittää ajoittaa päiväsaikaan jos pystyy, muttei se ole illallakaan kiellettyä. Ole kuin et olisi koskaan mitään lappua saanutkaan.
Minä sain heippalapun liian kirkkaasta tulitikun leimahduksesta kun käyn tupakalla ja kehoituksen hankkia hehkusytytin...
Älä sitten ole tietävinäsikään. Varoitusta ei voi saada, ellei useampi naapuri ole valittanut samasta asiasta.