Suosittele mulle joku kevyt yltiöromanttinen elokuva
Onnellinen loppu tietty ehdoton, kiitos. Myös joku söpö sarja käy.
Kommentit (74)
Jp kirjoitti:
The notebook!
Siis on kyllä ihmisillä erilaisia makuja. Tämäkin leffa ärsytti mua tosi paljon. :D Musta se oli tosi manipuloivaa, kuinka se jätkä ns. uhkaili itsemurhalla, että sai sen tytön painostettua treffeille, vaikka tämä deittaili toista poikaa. Sitten tämä sankari suuttuu tytölle ihan kuin se olisi hänen vikansa, että hänellä on rikkaat vanhemmat, jotka eivät heti hyväksy suhdetta. Ja sitten tää tyyppi vielä obsessiivisesti kirjoittaa joka päivä kirjeitä, kun on ensin dumpannut tytön ja sanonut, etteivät he voi olla yhdessä. Ja kun tyttö tapaa toisen pojan, johon valmis sitoutumaan, niin taas se jätkä suuttuu siitäkin, että miten voit luopua meistä kahdesta. "No kun itse sitä halusit, haloo." Apua... Itselle tuli olo, että tuollainen tyyppi pitäisi kiertää kaukaa. Ei se ollut yhtään romanttista.
Notebookin olen nähnyt, siinähän loppu taisi olla surullinen? Ap
Made of honor. Kunnon höttöä mutta hyviä hetkiä. Ihana leffasuudelma.
Vierailija kirjoitti:
Notebookin olen nähnyt, siinähän loppu taisi olla surullinen? Ap
Ei varsinaisesti, mutta siinä oli aikasiirtymiä vanhuuteen. En oikein digannut leffaa.
Vierailija kirjoitti:
The Other Sister - Vilpitön rakkaus https://www.youtube.com/watch?v=m_tGTd_PBUU
Olen nähnyt tämän joskus vuosia vuosia sitten. Kiva elokuva, Juliette Lewis on söötti tässä. Ap
Austenland. Höttöä, onnellinen loppu ja tietenkin Austenia ja miehiä polvihousuissa.
When Harry met Sally & Sleepless in Seattle. Vanhoja ja hyviä
Vierailija kirjoitti:
Austenland. Höttöä, onnellinen loppu ja tietenkin Austenia ja miehiä polvihousuissa.
Kaikki historialliset Austen-filmatisoinnit on ihania. Paitsi tää taisi olla se nykypäivään teemapuistoon tms sijoittuva? Muistaakseni pidin sitä hiukan sekavana leffana. Ap
Karkausvuosi- Leap Year on ihana leffa! Sit sellanen kun The diary of a mad black woman. Nimi on ehkä vähän "harhaanjohtava" mut sen ymmärtää kun näkee elokuvan. Mun makuun ainakin noi molemmat ❤
Vierailija kirjoitti:
Karkausvuosi- Leap Year on ihana leffa! Sit sellanen kun The diary of a mad black woman. Nimi on ehkä vähän "harhaanjohtava" mut sen ymmärtää kun näkee elokuvan. Mun makuun ainakin noi molemmat ❤
Karkausvuosi on kyllä paras. Oikein romanttisen elokuvan perikuva.
Leap Year on hyvä. Ihana miespääosan esittäjä 😏 ap
Kazo kasariklassikko Dirty Dancing niin et pety. Tanssia ja romantiikkaa.....
Vierailija kirjoitti:
The age of Adaline
Hyvä leffa ja lisäpointseja fantasiaelementistä. Se joka esitti nuorta Harrison Fordia tässä oli kyllä hämmentävän paljon saman näköinen kuin esikuvansa😳 Mun piti silloin leffan katsottuani googlata että oliko se jotenkin digitaalisesti tms tehty. Ap
Holiday - tosin joululeffa myös. Serendipity on ihana mutta sen olitkin nähnyt monta kertaa. He"s just not that into you ( suomeksi ehkä jätä se! Tms ) / monta tarinaa. Onnellisia loppuja.