Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyt huumeita saa kuka vaan - onko todella näin?

Vierailija
06.11.2017 |

Törmäsin uutiseen sipulikanavan sulkemisesta. Uutisen kommenteista sai kuvan, että huumeita ja huumaavia lääkkeitä myydään joka kadunkulmassa. Onko todella näin?

Jos on, niin olen ilmeisesti elänyt todella suojattua elämää, sillä mulle ei ole koskaan kaupattu huumeita. Eikä mulla ole aavistustakaan, mistä niitä edes saisi. Jos tällainen keski-ikäinen toimistorotta yrittäisi ostaa jotain kiellettyjä aineita, siinä kävisi todennäköisesti yhtä nolosti kuin lappeenrantalaiselle toimittajalle kantsukaupoilla. Mistä niitä humehia siis oikein hankitaan, jos ei ole jo valmiiksi tärisevä narkkari?

Asiallista keskustelua kiitos. Olen aidosti kiinnostunut, aihe on mulle niin vieras.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä voi ostaa, mutta yllätyin tässä taannoin melkoisesti, kun työkaverini, keski-ikäinen toimistosihteeri, kertoi käyttävänsä kannabista. Erikoista on se, että kyseinen duunikaveri juoksee maratoneja eikä käytä ollenkaan alkoholia. Kuulemma viinaa ei viitsi juoda, koska se vaikuttaa suorituskykyyn ja tulee krapula. En älynnyt kysyä, mistä hankkii kannabiksen, mutta tuskin kovin usein polttelee, kun elämä on selvästi hyvin raiteilllaan.

Vierailija
2/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niitä. Aina jos siltä tuntuu eikä ole edes vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa postiluukkuun

Vierailija
4/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkitieltähän sitä voi kuka tahansa ostaa.

Vierailija
5/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut niin.

Vierailija
6/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä saa helposti. Myynti on siirtynyt nettiin josta pienellä googlaamisella löytyy kanavat. Sipulikanavan sulkeminen ei käytännössä vaikuta mitään.

Vierailija
7/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Onnistuu jopa minulta, olen varhaiskeski-ikäinen tavistäti.

Vierailija
8/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin ap:lla, koskaan en ole huumekauppiaisiin törmännyt. Olenko siis sokea, vai liioitteleeko media??

Vierailija
9/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://silkkitie.net

Maksu tapahtuu bitcoineilla ja tavara tulee postissa.

Vierailija
10/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen 40-v perheenäiti jne ja tiedän tasan mistä meillä päin saa huumeita. Joskus on ottanut kuupaan oikeen kovasti kun lääkäri joutuu määräämään  särkylääkettä ehdottoman minimin, koska seuranta ja säännöt, vaikka tarve on olisi ihan selkeä. Helpommalla pääsisin jos ostaisin kadulta. Kalliimpaa joo, mutta byrokratia on välillä aivan pimeää virallisterveellisellä puolella.

Vierailija
11/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mistä saa? Kirjaston kulmalla menee nisteiltä kysymään? Nehän nauraa ihan kippurassa, jos tälläinen täti-ihminen änkyttää jotain kaupoista.

Vierailija
12/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan, mistä huumeita voisi saada, paitsi Amsterdamissa olen nähnyt kannabiskahviloita. Mutta Suomessa en tunne ketään, joka käyttäisi huumeita tai edes tuntisi jonkun käyttäjän. Olen viisikymppinen ja akateemisesti koulutettu.

Vierailija
13/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi kaupunki, niin sen helpommin. Joku tuntee aina jonkun.

Vierailija
14/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mistä saa? Kirjaston kulmalla menee nisteiltä kysymään? Nehän nauraa ihan kippurassa, jos tälläinen täti-ihminen änkyttää jotain kaupoista.

https://silkkitie.net

Maksu tapahtuu bitcoineilla ja tavara tulee postissa.

Tuolta saa. Tarvitset TOR-selaimen sivustolle siirtymiseen

Vierailija
15/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katukauppakin ilmeisesti käy myös kuumana ku multa on koetettu usein ostaa... oonkin ehtiny harkita että pitäisikö aina olla mukana pari pussia oregaanoa

Vierailija
16/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä Tampereella nähnyt narkkeja muttei kukaan ole kaupannut mitään enkä kyllä siltä porukalta mitään kysele.

Ennen sai hasaa kun otti lähintä yön timoa hihasta kiinni, nykyään en tiedä mistä sitäkään saisi. Ei kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
17/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Kaipaisin tähän vähän lisävalaistusta, sillä en tosiaan tietääkseni tunne ketään, joka käyttäisi. Ei tällaisista jutella työpaikan kahvihuoneessa.

Vierailija
18/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kuin ap:lla, koskaan en ole huumekauppiaisiin törmännyt. Olenko siis sokea, vai liioitteleeko media??

Media ei valitettavasti liioittele.Huumeita saa ostettua hyvin helposti tänä päivänä.kauppiaat eivät kyllä tule ventovieraille tarjoamaan/myymään,siinä yksi syy miksi luulet ettet ole kauppiaisiin törmännyt.Toinen syy on se että kauppiaat eivät välttämättä ole käyttäjän näköisiä lainkaan. Huumeita voi myydä vaikka akateemisesti kouluttautunut perheenisä. Eli voi olla että olet törmännyt moniinkin;et vain mitenkään ole osannut yhdistää huumeita siihen siistiin fiksuun mieheen joka aina ostarilla/steissillä pyörii

Vierailija
19/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Kaipaisin tähän vähän lisävalaistusta, sillä en tosiaan tietääkseni tunne ketään, joka käyttäisi. Ei tällaisista jutella työpaikan kahvihuoneessa.

Huoh.

Ap menee nyt sinne silkkitielle ja ällistyy tarjonnasta

Asenna TOR-selain

https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

ja mene sillä https://silkkitie.net

Vierailija
20/49 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tietää? Yritän vastata kysymyksiisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi