Vinkkejä, mitä 17-v. pojalle joululahjaksi?
Meidän herra 17-v. ei oikein tiedä mitä tahtoisi joululahjaksi ja äidilläkään ei nyt oikein raksuta. Jotain silti täytyy keksiä. Mites muilla?
Kommentit (23)
Sama mietintä täällä. Ajattelin ostaa uudet kuulokkeet, mutta jotain muutakin olisi kiva.
Leffaliput, lahjakortti pikaruokaravintolaan
Rahaa tilille tai lahjakortti johonkin hyvään liikkeeseen kuten vaateliike. Mitään tavaraa ei kannata hankkia koska voi olla että hän ei sellaisista pidä.
Mitä poika harrastaa tai mistä on kiinnostunut?
Kalsareita, kirja, hajusteita, seinäkalenteri, hanskat, pyjama, kylpytakki, joku mieluinen huppari/collegepaita...
Japanilainen keittiöveitsi vois olla hyvä. Pianhan tuo muuttaa kotoa pois ja silloin tulee käyttöä laatuveitselle, jollaista ei kuitenkaan köyhänä opiskelijana raaskisi hankkia.
Tai sit pelikuulokkeet. Riippuu vähän millanen poika.
Riippuu kovasti käytettävissä olevasta rahasta.
Esim. asunto Helsingin keskustasta on aina tervetullut. Mikäli rahaa on vähemmän käytössä, niin tuliterä urheiluautokin menettelee. Tosin ajokorttia ei vielä ole, niin tietysti tähän lahjakortti kylkiäiseksi lähimpään autokouluun.
Anna rahaa niin voi itse ostaa mistä tykkää.
Monissa etelä amerikan maissa äiti antaa tuossa iässä pojalle rahaa ja lähettää prostiotoidun luokse opettelemaan miten ollaan mies.
Kerrankin joku on osannut lyhentää iän oikein! <3
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku on osannut lyhentää iän oikein! <3
Koska kirjoittaminen on mulle ammatti. 😛
ap
Tuonikäinen haluaa rahaa mutta myös perinteisen avattavan paketin.
Eli 50€ esim ja huppari&verkkarit (pojan lempimerkkiä) ja kylpytakki. Nuo annan omalle samanikäiselle.
Kannettava tietokone. Moottoripyörä. Rahat ajokorttiin.
Laittaisin setelin kirjekuoreen. Jos ei kerran ole toiveita, tuskin laittaa rahaakaan heti haisemaan :) Lisäksi pakettiin suklaata, suihkugeeli, dödö, pipo tai muuta vaatetta jne. Vaikkei mitään toivokaan, niin on se paketti silti kiva saada.
Meidän "herra" :D
Parasta, mitä lapsellenne voitte antaa on terve suhtautuminen nuoreen mieheen.
Ihan on teidän poikanne, ei totisesti mikään herra.
Vihaan näitä "meidän neitejäkin". Kielii vääristyneestä suhteesta lapseen.
Minulla sama ongelma. Joku kiva t- paita ja/ tai huppari käy aina. Kylpytakin vasta ostin. Kiva kalenteri ensi vuodeksi?Rahaa hänellä on runsaasti, eikä juuri käy leffassa, nytkin on joku sarjalippu menossa vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän "herra" :D
Parasta, mitä lapsellenne voitte antaa on terve suhtautuminen nuoreen mieheen.
Ihan on teidän poikanne, ei totisesti mikään herra.
Vihaan näitä "meidän neitejäkin". Kielii vääristyneestä suhteesta lapseen.
No just, mielensäpahoittaja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma. Joku kiva t- paita ja/ tai huppari käy aina. Kylpytakin vasta ostin. Kiva kalenteri ensi vuodeksi?Rahaa hänellä on runsaasti, eikä juuri käy leffassa, nytkin on joku sarjalippu menossa vanhaksi.
Sille rahalle tulee kyllä käyttöä vuoden-parin sisän, ettei sen antamista kannata turhaan arastella.
Leffalippuja ,lahjakortteja sekä rahaa.