Olen lesbo. Kysyttävää?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen nainen on mielestäsi hyvännäköinen? Ja onko jotain ulkonäköpiirteitä joista et välitä vaikka niitä "heteropiireissä" pidetään seksikkäinä ominaisuuksina naisella?
Pidän siitä, että naisella on hieman muotoja.
Ap
Eli tarkoitat että tykkäät siitä että naisella on isot tissit?
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö eheytymään?
En enkä halua edes yrittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen nainen on mielestäsi hyvännäköinen? Ja onko jotain ulkonäköpiirteitä joista et välitä vaikka niitä "heteropiireissä" pidetään seksikkäinä ominaisuuksina naisella?
Pidän siitä, että naisella on hieman muotoja.
Ap
Eli tarkoitat että tykkäät siitä että naisella on isot tissit?
Kokonaisuus ratkaisee.
Ap
Jos kiinnostaa annan sulle niin laadukasta hoitoa että eheydyt varmasti. Lepakot lentävät korvista kun tämä karju alkaa ruuvaamaan👌
Hienoa että uskallat olla oma itsesi,etkä piiloudu kaappiin! T.Itsekin naisen kanssa seurustellut rouva :)
Oletko jämähtänyt jonnekin 10 vuoden takaiseen aikaan, jos arvelet että ihmiset haluaisivat jotain erityistä kysellä vain sen takia, että olet lesbo?
Ei pahalla, ihmettelin vain.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lesbo?
Oikeasti se kirjoitetaan L'Esbo.
Helsingistä länteen sijaitsevan kaupungin nimi ranskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa annan sulle niin laadukasta hoitoa että eheydyt varmasti. Lepakot lentävät korvista kun tämä karju alkaa ruuvaamaan👌
Salli mun nauraa
Ap
Pitääkö paikkansa, että lesbosuhteet ovat todella väkivaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö seksissä tekopenistä tms? Tietääkö kumppanisi että se ei ole oikea penis? Miten kerroit siitä?
Olen käyttänyt. Kai kumppani nyt näkee onko käytössä tekopenis? Ihan yhdessä päästetään, että mitä käytetään.
Ap
Miksi harrastaa seksiä naisen kanssa, jos kuitenkin käyttää tekopenistä eli haaveilee saavansa pumpata miehen sukupuolielintä?
Jos vaikka silmäsi sidottaisiin ja sinulle sanottaisiin että tässä on nainen jolla haaroiss tekopenis, mutta kyseessä olisikin oikeasti mies, niin nauttisit silti varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko himoinnut heteronaista?
Olen, mutta ei ole johtanut mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että lesbosuhteet ovat todella väkivaltaisia?
En ole tällaiseen törmännyt.
Ap
Ihasti olet.
Mikään ei ole niin kaunista kuin nätti lesbotyttö nuolemassa toisen vastaavan paljasta pillua.
Käytättekö toisinaan jotain makugeelejä/vastaavia, vai mennäänkö ihan oman murun maulla?
Ajelevatko lesbot pillujaan posliineiksi? Painostavatko heidän kumppaninsi siihen jos eivät ajele?
Miksi harrastaa seksiä naisen kanssa, jos kuitenkin käyttää tekopenistä eli haaveilee saavansa pumpata miehen sukupuolielintä?
Jos vaikka silmäsi sidottaisiin ja sinulle sanottaisiin että tässä on nainen jolla haaroiss tekopenis, mutta kyseessä olisikin oikeasti mies, niin nauttisit silti varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö seksissä tekopenistä tms? Tietääkö kumppanisi että se ei ole oikea penis? Miten kerroit siitä?
Olen käyttänyt. Kai kumppani nyt näkee onko käytössä tekopenis? Ihan yhdessä päästetään, että mitä käytetään.
Ap
Onpas yksinkertainen ajattelutapa. Jos sinun silmäsi sidottaisiin ja sanotaan, että nyt saat reikää, ja se olisikin miehen persereikä, niin ei varmaan haittaisi?
Ap
Ap