Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lesbo. Kysyttävää?

Vierailija
06.11.2017 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten etuoikeutettu olet heteronaisiin verrattuna? Nainen on miehelle vain lihallinen objekti ja esine, sinä saat kunnioittavaa seksiä. Penetraatiossa nainen nähdään likaisena. Jännä miten väitetään homouden olevan pervoa vaikka naisia alistetaan heteroseksissä.

Vierailija
42/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutustuminen toiseen lesboon vaikeaa? Tarkoitan, että onko lesboilla jotain pukeutumistyylejä/koruja tms., josta voi toisen lesbon tunnistaa vai täytyykö sinun vain rohkeasti kautta rantain suuntautumista kysyä, jos olet kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotuksena on toisaalta se, että esim. lesbous nähtäisiin normina ja toisaalta esitetään tällaisia omituisia kysymyksiä nimenomaan sen lesbo-viitekehyksen sisällä? Miksi itse nostaa asiasta haloo, jos samalla toivoisi sen olevan yhtä "neutraali" kuin heterous?

Vierailija
44/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten etuoikeutettu olet heteronaisiin verrattuna? Nainen on miehelle vain lihallinen objekti ja esine, sinä saat kunnioittavaa seksiä. Penetraatiossa nainen nähdään likaisena. Jännä miten väitetään homouden olevan pervoa vaikka naisia alistetaan heteroseksissä.

No tämä on vain sinun oma traumasi.

Vierailija
45/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan halunnut olla normaali nainen?

Olen aika normaali

Ap

Vierailija
46/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoat Saara Aaltoa?

En hänestä pidä, mutta eipä tuo kiinnostakakaan.

Ap

Miksi et? Mitä mieltä siitä, että hän tuo omaa lesbouttaan esiin joka käänteessä?

En seuraa Saara Aaltoa. Eipä hänestä ole muutenkaan paljoa kuulunut.

Ap

Vierailija
47/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi tutustua toisiin lesboihin, jos asuu pienellä paikkakunnalla eikä siellä ole mitään Setan tms. toimintaa? Onko isoissa kaupungeissa hyväksyvämpi ilmapiiri vähemmistöjen suhteen?

Tv. toinen lesbo, mutta edelleen kaapissa

Luulen, että pienillä paikkakunnilla ei ole paljoa lesbopiirejä. Kannattaa tutustua isompien kaupunkien tarjontaan, vaikka facebookista yritä etsiä jotain ryhmiä?

Ap

Vierailija
48/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on vain sinun oma traumasi.

Ihan on kuule seksologiassa tutkittu miesten polygamiaa ja sitä että nainen.on miehelle vain lihanpala. Siksi homomiehilläkin bottom menettää arvonsa koska on naisen asemassa. Te kun olette miehille käyttöesineitä. Edes oikeutta omaan kehoon ja nimiin ei ole ollut.

Vierailija
49/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotuksena on toisaalta se, että esim. lesbous nähtäisiin normina ja toisaalta esitetään tällaisia omituisia kysymyksiä nimenomaan sen lesbo-viitekehyksen sisällä? Miksi itse nostaa asiasta haloo, jos samalla toivoisi sen olevan yhtä "neutraali" kuin heterous?

Ei se ole vielä normi. En tee siitä numeroa, mutta ei sitä pidetä vieläkään ihan normaalina. Riippuu toki missä piireissä liikkuu. Mutta olen saanut kuulla tuntemattomilta ihmisiltä törkyä, kun olen esimerkiksi suudellut tyttöystäviäni kaduilla.

Ap

Vierailija
50/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen nainen on mielestäsi hyvännäköinen? Ja onko jotain ulkonäköpiirteitä joista et välitä vaikka niitä "heteropiireissä" pidetään seksikkäinä ominaisuuksina naisella?

Vierailija
51/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vihervasemmistolainen ja haluatko tuoda vierasrotuisia maahan sulautuaksesi taustaan paremmin?

Vierailija
52/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen nainen on mielestäsi hyvännäköinen? Ja onko jotain ulkonäköpiirteitä joista et välitä vaikka niitä "heteropiireissä" pidetään seksikkäinä ominaisuuksina naisella?

Pidän siitä, että naisella on hieman muotoja. En pidä ylimeikatuista naisista, tai sellaisista naisista, joilla on ”oudosti” värjätyt hiukset. Mutta en tuomitse ketään, saa olla sellainen kun haluaa. Mutta minulla on oma makuni.

Ap

Vierailija
53/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitko auttamaan estoista vaimoani löytämään sisäisen biseksuaalinsa?

Hänen täytyy se löytää itse.

Ap

Tietenkin hänen täytyy löytää se itse.

Ihmisen täytyy oppia lukemaan tai vaikkapa ajamaaan autoakin itse mutta ei se estä sitä että joku siinä auttaa. Ja vaimoni tarvitsee tässä asiassa apua.

Vierailija
54/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi, suosikki flanellipaidan väri ja Volvo vai Scania?

Vierailija
55/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö seksissä tekopenistä tms? Tietääkö kumppanisi että se ei ole oikea penis? Miten kerroit siitä?

Vierailija
56/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vihervasemmistolainen ja haluatko tuoda vierasrotuisia maahan sulautuaksesi taustaan paremmin?

En oikein viitsisi vastata tähän, sillä tästä ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi.

Ap

Vierailija
57/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö eheytymään?

Vierailija
58/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin palkka on kuolema.

Vierailija
59/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kenenkään olevan synnynnäisesti lesbo, vaan valitsevan naisen kumppaniksi koska on pettynyt ja kyllästynyt miehiin tai pitää sitä trendikkäänä.

Moni prostituoitu hakee rakkautta toiselta naiselta, juuri sen vuoksi että tietää mitä miehet ovat, ei siksi että olisi synnynnäisesti naisiin kallellaan.

Miesten homouden sitä vastoin uskon olevan synnynnäistä.

Vierailija
60/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksisi, suosikki flanellipaidan väri ja Volvo vai Scania?

En ole rekkalesbo

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi