Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso omistaa asunnon...

Vierailija
06.11.2017 |

Josta on vain harmia. Hän tulee jäämään asunnosta 20t-30t tappiolle joka tapauksessa. Hän ei saa myytyä asuntoa koska sijaitsee "slummissa" ja alueella on vastaavia asuntoja 25kpl myynnissä samalla hintaa tai halvemmin. Kukaan ei halua ostaa asuntoa sieltä. Vuokralle ei ole järkeä laittaa kun vuokra olisi vähintään 700e/kk koska vastike itsessään on 450e/kk. Ja vastaavia vuokra asuntoja kyseisellä alueella on samaan hintaan, mutta fiksumpaa muuttaa muualle koska pääsee asumaan halvemmin ja turvallisemmalle alueelle. En itse ole sekaantunut asuntoon millään tavalla. Harmittaa että siinä on pakko asua. Pelkään kulkea iltaisin töistä koska alue on täynnä huumeidenkäyttäjiä, maahanmuuttajia jne. Tappelemme asunnosta paljon koska puolisoni on tajunnut itsekkin mikä virhe on ollut koskaan ostaa tuo asunto. Olen miettinyt myös eroa koska en tiedä miten kauan jaksan pelätä asumistani ja rajoitettua elämää kun lenkilläkään ei yksin saa käydä. Puolisolla on reissutyö ja kuljen paljon yksin työmatkani. Päälleni on kerran yritetty käydä. En tiedä mitä teen... en haluaisi jättää toista "kuseen"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne Pupariin. 

Vierailija
2/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutat omaan asuntoon tietenkin, ja mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sinun on siinä asua? Ei ole pakko erota avioliitosta, vaikka sinä muuttaisit asumaan muualle.

Vierailija
4/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vuokraisi? Airbnb?

Vierailija
5/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä mee, tai viet multa kaiken

Ilman sua, elää en enää voi

Älä mee, tai viet multa kaiken