Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussi on lähes tupaten täynnä, kenelle seuraavista bussiin tulevista annat istumapaikkasi?

Vierailija
06.11.2017 |

Bussi on lähes tupaten täynnä, kenelle seuraavista bussiin tulevista annat istumapaikkasi? Kommenteissa saa perustella.

Bussi on lähes tupaten täynnä, kenelle seuraavista bussiin tulevista annat istumapaikkasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. koska olen raskaana. En mene bussin keskikäytävälle kaatuilemaan.

Vierailija
22/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kipsijalkainen, siksi en anna paikkkaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa ns. näkymätön sairaus, eli en anna paikkaani kellekään, etenkään raskaana oleville. Raskaus ei ole sairaus, jonka varjolla pitää saada sääliä muilta, se on itse valittu tila, kun abortteja saa.

Olen kerran joutunut väittelemään raskaana olevan kanssa, pitäisikö minun nousta. Sanoin, etten voi, ja vieressä istuva mieheni tarjosi omaa paikkaansa. Sehän ei rouvalle (toivon mukaan oli rouva) kelvannut, vaan piti tentata oikein pitkän kaavan kautta miksi en muka voi ja väitellä siitä, olenko kipeämpi kuin hän. Pysyin vaan hiljaa ekojen kahden vastauksen (”en anna paikkaa” ja ”koska olen itse sairas ilman omaa valintaani”), ja annoin hänen keuhkota. Oli vähän nyrpeä ilme hällä, kun oikealla pysäkillä mies kaivoi penkin ja ikkunan välistä kävelykeppini ja alkoi auttaa minua ulos.

Pahoja katseita siitä saa, kun ei sairaus näy päälle, jos ei keppiään esittele kaikille. ”Sinähän olet niin nuori ja terve, niin kyllä sinä jaksat seistä!” on tuttu lause, eikä pelkästään busseista. Juu, nuori voin olla, mutta terve en todellakaan ole.

Vierailija
25/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan rodullistetulle, oli hän nuori tai vanha, terve tai sairas. Kantasuomalaiselle en anna missään tilanteessa.

Armollinen valkoinen pelastaa värillisen reppanan jolle ei anneta suunvuoroa omasta tilanteestaan? Siirtomaaherruus elää vahvana sinussa.

Vierailija
26/26 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luovuta paikkaani. Ihan vaan siksi että vihaan näitä typeriuä kyselyjä  enkä käytä julkisia, pässi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi