No onko se anorektikko miehet sitten viehättäväkin kuonoineen?
Sori anorektikot mutta teitä huijataan ja kovasti! Se ei ole viehättävää olla luiseva.
Kommentit (19)
Siihen kun vielä ottaa täytettä huuliin niin kuono vaan korostuu.
Jokaikinen äijä joka on antanut paino ohjeita on nainut tuhdin äitee naisen :)! Se äääääiiittiiii!
Anoreksia on mielenterveydenongelma, josta on hyvin vaikea parantua. Vaikka paino nousisi ja olisi jonkun mielestä "hyvännäköinen" se on täysin turhaa, koska ajatukset pysyvät yhä samanlaisina. Jotkut syömishäiriöiset haluavat näyttää sairaalta ja jotkut jopa kuolla laihuuteen :)
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia on mielenterveydenongelma, josta on hyvin vaikea parantua. Vaikka paino nousisi ja olisi jonkun mielestä "hyvännäköinen" se on täysin turhaa, koska ajatukset pysyvät yhä samanlaisina. Jotkut syömishäiriöiset haluavat näyttää sairaalta ja jotkut jopa kuolla laihuuteen :)
Eivät paranekaan koskaan kuten ei juoppokaan. Se pysyy vaan kurissa, jos pysyy. Vääristynyt asenne seuraa.
Median tulisi kantaa vastuu noista otsikoista joissa vielä hehkutetaan mistä muka jotkut ylilautalaiset tykkäävät.
Lihava nainen kirjoittelee maanantaisiidereissään katkeria aloituksia laihoista naisista. Klassista.
Tuokin tutkimus jossa naisia ihaillaan anorektikkoina on täysin vastuuton. Anoreksia on rumaa ja piste.
Mikä kuono juttu tämä oikein on? En tajunnut kuonon osuutta tässä.
Jos olen oikeassa miltei joka toinen ylilaudalla on ylipullea :)! Mihin ne sitten tarviivat laihaa emäntää?
Sana on järjestyksellä väliä mitä?
Luokkaerot ja kieli taito kirjoitti:
Mä en oikein tajunnut aloituksesta mitään muutakaan.
Kun ihminen laihtuu liikaa niin hammasosuus ja leuka puskee esiin.
Paljonko sulla on promilleja veressä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tajunnut aloituksesta mitään muutakaan.
Miehellä tarkoitetaan kypsää urosta ei jonnea.
Miksi solvaat mielenterveysongelmaisia? Kummallisen kotikasvatuksen olet saanut.
Mua jäi nyt vaivaamaan/kiinnostamaan tämä kuonoasia. Voisko joku linkittää kuvan naisen kuonosta?
Nyt on timanttinen otsikko! Melkein modernia runoutta.