Miksi mua ärsyttää toi Sanna Stellan noissa maito-mainoksissa?
Ihan super inhokki tällä hetkellä. Mutta se kai se on tarkoituskin.
Kommentit (26)
Yrittää olla hauska, harvoin onnistuu. Komedia liian jäykkää, mielestäni kehnoin Siskonpedin jäsen.
Niin, sen hahmon on tarkoitus olla ärsyttävä. Sinullekin on jäänyt mainos mieleen, koska se aiheuttaa tunteita.
Sillä on ihmeen huono artikulaatio. Ei jaksa kuunnella.
Eikö hän ole se, joka hehkutti suhdettaan ja erosi heti perään?
Se koko mainos on ihan perzeestä!
Jos yritys oli olla hauska, niin eipä ollut.
Sanna on hirveän hyvä Siskonpedin psykologina.
Tykkään noista mainoksista, myös se mies on mainio. Harvoin pidän mainoksista, tässä on onnistuttu! Stellan on hyvä tyyppi.
Mä en yleensä tykkää Stellanista, mutta juuri noissa mainoksissa toimii.
Mainos on onnistunut, jos joku siinä ärsyttää tai siitä tykkää.
Mä tykkään just niistä maitomainoksista.
Ärsytti tyyppi jo Meidän perheen tähdet -mainoksessa. Sellainen ylipirtsakka ja teennäinen. Muuten hyvin samanlaisia Niina Lahtisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen hahmon on tarkoitus olla ärsyttävä. Sinullekin on jäänyt mainos mieleen, koska se aiheuttaa tunteita.
Onko mainoksen tarkoitus herättää tunteita ja jäädä mieleen vai saada ihmiset ostamaan ko tuotetta?
Jos vaikutus on että mainos muistetaan (ärsyttävänä) ja seuraus että tuotetta ei ikinä osta (ärsyttävän mainoksen takia) niin onko se todella onnistunutta mainontaa?
Mä muista noista mainoksista kyllä Stellanin, mutta en koskaan mitä se mainostaa...
En ymmärrä mainosten tarkoitusta.
Huono idea, kökkö mainos läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mainoksen tarkoitus herättää tunteita ja jäädä mieleen vai saada ihmiset ostamaan ko tuotetta?
Jos vaikutus on että mainos muistetaan (ärsyttävänä) ja seuraus että tuotetta ei ikinä osta (ärsyttävän mainoksen takia) niin onko se todella onnistunutta mainontaa?
Kuule kyllä mainosmiehet tietävät, mitä tekevät. Usein teemme ostopäätöksiä ihan alitajuisesti. Jos brändi on tunnettu, se tarttuu mukaan paljon helpommin. Tunnettu brändi myös koetaan luotettavammaksi kuin tuntematon. Tuote on uusi ja tässä vaiheessa tarkoitus on vain saada se taottua ostajan päähän. Tulevaisuudessa sinua muistutellaan tuotteesta ihan erityyppisillä, kivoilla mainoksilla, ja unohdat, miten ärsyttävä se mainos aikoinaan oli. Muutenkin jos perheenjäsenesi alkaa vaikka yhtäkkiä potea suolistovaivoja ja vältellä e-koodeja, sinulle voi tulla siellä maitohyllyllä mieleen, että tuossa tuotteessahan niitä ei tainnut olla. Tuskin silloin on väliä, miten ärsyttävä se Stellanin hahmo oli.
Hyviä mainoksia, jotka toimivat radiossakin mainosti! Hyvin harvoin ärsyynnyn kenestäkään ja mistään, mutta ymmärrän erilaista huumoria hyvin. Ehkä työssäni asiakaspalvelussa muiden ihmisten huumori tulee hyvin esille ja siksi tämäkin mainos on mukava ja virkistävä tapaus typerien automainosten seassa.
Tämä Stellanin mainos on minulla lähes kanavan vaihdon paikka. Tiedän, että mainosten tarkoitus on jäädä mieleen jollain konstilla, joista ärsyttävyys on yksi. Olen kuitenkin päättänyt, että jos joku mainos todella ärsyttää, jätän tuotteen tarkoituksella hyllyyn enkä osta ikinä. Näin olen toiminut jo monta vuotta, puhelinliittymästä alkaen olen valinnut muita kun niitä, joilla on tosi ärsyttävä mainos. Kyllä asiakas voi mainostajien konstit tuntiessaan myös toimia päinvastoin kuin on tarkoitus.
Katsokaapa vaikka Youtubesta Bafucin-mainos. Huhhuh. Se on kaamea, mutta mistä vetoa, monelle tulee Bafucin mieleen, kun on apteekissa ja etsii apua kipeään kurkkuunsa. Mainos on ärsyttävyydessään ihan omalla levelillään eikä tuo Stellanin mainos ole mitään siihen verrattuna:)
Joo, ei ne psykologiset kikat aina toimi, itse vältin pitkään Lidliin menoa kun jäi mieleen vain että kaikki siellä on huonommin kuin muualla, vaikka mainos olikin satiiria..nykyään käyn kyllä.
nevahööd. joku bloggari vai?