Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minun ex-miehellä koskaan ikävä minua?

Vierailija
05.11.2017 |

Minulla on välillä ikävä häntä. Mieheni aloitti välittömästi suhteemme loputtua uuden suhteen. Olimme 6 vuotta yhdessä. Olimme hyvin rakastuneita alkuaikoina ja tuskin sellaista rakkautta tulee enää vastaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti muistelee alkuaikoja välillä.

Vierailija
2/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan. Ehkä laastaroi pettymystään heti uudella suhteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni ei muista minua. Taisin olla hänen kolmas tai neljäs pidempiaikainen suhteensa. Sen jälkeen on hänellä ollut taas useita... Hän ei milloinkaan jää suremaan epäonnistunutta parisuhdetta, vaan alkaa saman tien uuden suhteen. Minä olin hänelle vain pyyhe, mihin hän huolimattomasti lääppi itseään.

Vierailija
4/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä itkettää kun mietin kaikkia kauniita aikojamme. Sitten tuli erittäin likainen loppu ja mikään ei ollut enää korjattavissa. Kaikki oli mennyt. Ihan kaikki. 

Vierailija
5/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tultuani jätetyksi kaipasin exääni, mutta se loppui viimeistään kun aloitin uuden suhteen. Ollessani itse jättäjä, en kaivannut hetkeäkään. Hyvät muistot eivät mielestäni ole vielä kaipausta.

Vierailija
6/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ikävä sinua. <3

Vierailija
7/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. Erosta vuosi, miehellä jo silloin uusi nainen. 15 vuoden suhde takana. Itse toisinaan edelleen ajattelen haikeudella niitä hyvä aikoja ja kivoja muistoja ja kaipaan exää. Onkohan hänellä koskaan samoja ajatuksia... 

Ei sillä toki pitäisi olla mitään merkitystä, mutta ajatus siitä, että hänkin joskus miettii minua omalla tavallaan lohduttaa.

Vierailija
8/8 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi kirjoitti:

On minulla ikävä sinua. <3

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän