Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko shoppailuaddikti muuttua

Vierailija
05.11.2017 |

säästäväiseksi ihmiseksi? Pitäisi alkaa säästämään omistusasuntoa varten, mutta tällä luonteella se on vaikeaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi, kerran addikti, aina addikti.

Vierailija
2/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin jos hänellä on omaa sisäistä motivaatiota siihen muutokseen. Yleensä addktio korvautuu toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ainoastaan omasta halusta. Itselläni on taipumusta joka edelleen ajoittain nostaa päätään. Olen kuitenkin alkanut kyseenalaistaa kulutusyhteiskuntaa ja logon perässä juoksun mielekkyyttä.

Minua ovat eniten motivoineet kirjat Paikka kaikelle, Hyvän mielen vaatekaappi ja Konmari. Käytännön siivousvinkkien sijaan noiden parasta antia ovat ihmisen psykologinen suhde tavaraan.

Omakohtainen opettavainen tarina on se, kun teininä sain vuoden verran opintotukea niin, etten oikeastaan tarvinnut sitä elämiseen. Hassasin kaikki rahat johonkin henkkamaukkaan. Arvatkaa vaan, mitä jäi käteen?

Vierailija
4/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta ainoastaan omasta halusta. Itselläni on taipumusta joka edelleen ajoittain nostaa päätään. Olen kuitenkin alkanut kyseenalaistaa kulutusyhteiskuntaa ja logon perässä juoksun mielekkyyttä.

Minua ovat eniten motivoineet kirjat Paikka kaikelle, Hyvän mielen vaatekaappi ja Konmari. Käytännön siivousvinkkien sijaan noiden parasta antia ovat ihmisen psykologinen suhde tavaraan.

Omakohtainen opettavainen tarina on se, kun teininä sain vuoden verran opintotukea niin, etten oikeastaan tarvinnut sitä elämiseen. Hassasin kaikki rahat johonkin henkkamaukkaan. Arvatkaa vaan, mitä jäi käteen?

Hei kiitos paljon noista kirjavinkeistä! Ja kyllä, on motivaatiota muuttua :) t. Ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kun kasvaa aikuiseksi. Siis henkisesti.