Raskaanaolo
Olen nyt raskaana.5. Viikola. Painoa tullut n.1,5kg mutta oksettaa koko ajan. Vessassa saa juosta koko ajan joko pissillä tau oksulla. Millon tää loppuu?! Kun oksettaa siihen auttaa vaan ruoka syön ennen sänkystä nousua suola pähkinöitä ja mehua ja vasta siyten vähän ajan päästä nousen ja aamiaista. Mies sanoo mun pitää syödä kahden edestä ja oonkin lisäny mun ruokamäärää. Neuvola on eka ensi viikolla ja jännittää. Mitä se pitää sisälään? Pitääkö miehen tulla mukaani? Hirveästi väsyttää koko ajan ja nukun yleensä päivä unia päivässä 2 tai 3 kertaa. Mies on auttanut nyt koti töissä ja tehnyt melkein kaiken että saan levätä. Se sanoo että en saa raditaa itseäni raskaana. Köyn vielä töissä mutta olen ollut päiviä poissakin kun oksettaa ja väsyttää. Pomo on ymmärtänyt hyvin mutta mitä jos tämä oksettamunen ei lopukaan voinko jäädä saikule pitempään??
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin viisi viikkoa tässä raskaudessa sairaslomalla pahoinvoinnin ja oksentelun takia. Pystyin vaan makaamaan pimeässä huoneessa. Kävin välillä tiputuksessa välillä. Nyt pitää syödä kahden tunnin välein, muuten tulen todella huonovointiseksi. Ja siis tällä hetkellä RV15. Eli pahoinvointi ei välttämättä lopu ihan heti.
Mistä sen ti e tää joutuuko tiputukseen? Pyöryitkö sä?
Oksensin pahimmillaan 36 tuntia kaiken mitä suuhuni laitoin. Sappinesteet oksensin useita kymmeniä kertoja. Siinä vaiheessa menin päivystykseen.
Kuulostaa kauhealta :( minullaei noin pahana ole onnek s i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit 5.viikolla olisit vasta voinut tehdä positiivisen raskaustestin. Ihan hauska provo
Muten niin? Tein digi testin kaksi puoli viikoa sitten. Vauvaa on yritetty monta kuu k autta ja lopulta onnistuttiun tikuttamalla :) nyt viikoja 5+4
Mikään testi ei näytä noin aikaisin :"D
Muten niin? Tein digi testin kaksi puoli viikoa sitten. Vauvaa on yritetty monta kuu k autta ja lopulta onnistuttiun tikuttamalla :) nyt viikoja 5+4