Elämä turhauttaa
Niin, otsikkokin sen kertoo. Olen 28v nainen ja totaalisen kyllästynyt elämääni. Tuntuu ettei missään oikein ole mitään järkeä. Kavereita ei juuri enää oo kun ollaan niin etäännytty. Muut haluaa lapsia ja perustaa perheitä ja itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, ei siis ole mitään yhteisiä puheenaiheita.
Periaatteessa haluaisin haluta lapsia mutta en vaan jostakin syystä halua, eikä mulla ole minkäänlaisia äidillisiä tunteita ollut koskaan. Tuntuu ettei elämälle oo oikein keksitty mitään muuta tarkotusta lisääntymisen lisäksi.
Parisuhteessa olen, vaikka sekään ei juuri kiinnosta. Mies on ihana ja ns. täydellinen, mutta tuntuu että nimenomaan parisuhteessa oleminen on se asia joka mua ei nappaa. En ole myöskään kiinnostunut muista miehistä. Parisuhteessa olemisessa ei vaan tunnu olevan mitään pointtia ylipäätään. Haluaisin olla yksin, mutta ongelmana on se että olen luonteeltani sosiaalinen enkä haluaisi elää elämääni yksin. Kun ne kaveritkin tuntuu tosiaan olevan siellä toisella planeetalla.
Mikähän tähän auttaisi? Tuntuu että elämä ja nuoruus valuu hukkaan.
Kommentit (2)
Mulla parisuhde on se mikä toimii, mikään muu ei... Hyvin samanlaiset fiilikset, elämä valuu hukkaan. Pitäis löytää asioita joita tykkää tehdä ja elää hetkessä, minäkin vaan valitettavasti vailla niitä ystäviä. Sellaisia joiden kanssa tehdä niitä kivoja juttuja. Tuntui että ne kaverit jotka elämässä nyt on, kaikki elää hyvin perhrkeskeistä elämää ja esim. edes leffaan ei kukaan koskaan pääse lähtemään, tai ei vaan halua koska se oma perhe-elämä vie voiton. En sano että se on väärin, mutta tosiaan siis kaipaisin elämään seuraa samankaltaisilta ihmisiltä. Nyt tuntuu että päivät menee töissä ja illat sohvalla tai kotitöiden parissa ihmetellessä että kauanko tätä vielä jaksaa... Puolisoni on paras ystäväni mutta joskus ois kiva edes kuulumisia jakaa jonkun muunkin kanssa.
Mulla on vähän samat fiilikset. Tosin, en oo löytänyt sopivaa miestä jakamaan arkea koska mäkään en haluais yksin olla, että siinä mielessä oot onnekas. :D