Miten hemmottelet miestäsi?
Kommentit (9)
Olen tatuoinut peräpäähän fluoresoivan ympyrän.
Onpa ikäviä vastauksia, nähtävästi kukaan palstalaisista ei sitten ole onnellisessa suhteessa
Kerrotko ap miksi miestä pitäisi hemmotella? Millä perusteella ?
Ymmärräthän että tuo on kaksisuuntainen tie eli jos toinen ei hemmottele, ei toisenkaan tarvitse sitä tehdä.
Kokkaan miehen lempiruokaa, silittelen ja rapsuttelen:) Hieron jos on jumissa. Seksuaalisessa mielessä teen mistä mies tykkää eniten;)
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap miksi miestä pitäisi hemmotella? Millä perusteella ?
Ymmärräthän että tuo on kaksisuuntainen tie eli jos toinen ei hemmottele, ei toisenkaan tarvitse sitä tehdä.
Olen ilman muuta täysin samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä, että hyvä mies on myös ansainnut pientä huomioimista. Tämä kysymys koskee nyt onnellisesti yhdessä olevia pariskuntia. Jos sitä katkeruutta on jo ehtinyt kertyä, niin vastaus luultavasti on ettei mitenkään.
Käyn kaupassa, laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykit (myös 5 krt vkossa tulleet treenikamat), silitän paidat, teen lumityöt, kasvatan hänen lapsiaan ja kaikkea sellaista pientä kivaa arjen lomassa ;) Hänen täytyy käydä vain töissä ja elättää perhe. Ei tarvitse miettiä, onko puhtaita kalsareita kaapissa tai jääkaapissa juustoa.
Joskus sitten pientä intiimihierontaa kaiken tän päälle ;)
Laitan miehen lempiruokaa. Kun katsellaan telkkaria, hieron hänen jalkojaan tai hän pitää päätään sylissäni ja rapsuttelen hänen päätään ja haron hiuksia. Semmoista pientä huolenpitoa.:)
Ei meillä mitään kynttiläillallisia tms. harrasteta, vaan keskitytään tuohon yhdessäolemiseen ja pieniin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vetelen paistinpannulla ympäri korvia
Heh heh, perheväkivalta on aina hauska vitsi. Heh, heh.
Vetelen paistinpannulla ympäri korvia