Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamperelaiset!

Vierailija
09.04.2006 |

Minkälaista aluetta on Lentävänniemi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaisi sanoa mitään tästä paikasta?

Vierailija
2/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...osa selvästi huono-osaisempia vuokrakortteerissa asujia. Toinen osa asustaa rannan lähellä rivitaloissa tai omakotitaloissa, joista osa varmaan ihan ok.

Hyviä puolia: järvi, luonnonläheisyys. Huonoja: tuo ensiksi mainittu asukasprofiili ja todella tukkoinen yhteys keskustan suuntaan, jos on pakko ajaa esim. töihin aina tiettyyn aikaan aamusta. Osittain siksi myös hintataso kohtuullinen.

Lentävänniemi on selkeästi lähiö, aika kaukana keskustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun lähellä on paljon kerrostaloja, vähän sellaista vanhan (kerrostalo-)Hervannan oloista. Mutta ympärillä paljon omakotitaloja, on vaikea sanoa missä Lentävänniemi loppuu ja esim. Niemi alkaa. Kivoja ulkoiluteitä Suomensaareen.

Reuharinniemestä (luulen kuuluvan Lentävänniemeen) olen kuullut positiivisia kokemuksia.

Muuta en oikein osaa sanoa, minusta tuntuu rauhalliselta.

t. samassa suunnassa asuva

Vierailija
4/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huonoja: tuo ensiksi mainittu asukasprofiili ja todella tukkoinen yhteys keskustan suuntaan, jos on pakko ajaa esim. töihin aina tiettyyn aikaan aamusta. Osittain siksi myös hintataso kohtuullinen.

Lentävänniemi on selkeästi lähiö, aika kaukana keskustasta.

Bussilla pääsee ruuhka-aikaankin tosi hyvin, ja kyllä se ruuhkakin on kuitenkin tosiaan aika suhteellinen juttu, pahempaakin on nähty...

t.7

Vierailija
5/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan siellä on palveuita lähistöllä omastakin takaa, mutta jos keskustassa haluaa enempi oleilla, kannattaa ehkä kuitenkin valita jokin toinen ilmansuunta.

Vierailija
6/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse asunut parikymppiseksi asti Lentsussa :-) Asuinalue on pääosin rakennettu 70-80 taitteessa, josta johtuen alueella asuu tällä hetkellä " sekalaista" seurakuntaa: on sekä alkuperäisiä, jotka alkavat olla jo lähellä eläkeikää tai eläkeiässä, mutta toisaalta sukupolvenvaihdostakin on jo tapahtunut ja alueelle on muuttanut paljon lapsiperheitä. Uusia talojakin on rakennettu rannan tuntumaan.

Reuharinniemi ja Suomensaaren ja Niemen alueet ovat ehdottamasti parhaimmat, Lniemen keskustan kerrostaloalueelle en kyllä suostuisi muuttamaan, mutta muita voisin harkita. Näsijärvi on tosi lähellä ja rantaviivaa riittää eli siinä mielessä unelma-alue. Rantatie on ruuhkainen eli se kyllä pidentää matkustusaikaa ruuha-aikoina.