Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrää minut siivoamaan! Anna käskyjä nyt

Vierailija
05.11.2017 |

Pitäisi siivota keittiö, oh, mh ja vessa.
T. Saamaton sotkija

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala! 

Ala nyt äkkiä siivota. Mitä siinä enää ihmettelet.

Vierailija
2/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Persus ylös penkistä ja hihat heilumaan. Kun saat siivottua, palkitse itses jotenkin. Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse ylös sieltä sohvalta! Nyt siivoot!

Vierailija
4/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huoneiden siivous järjestykseen helpommasta työläimpään.

Laita pyykkipoika vasempaan nännin päähän ja siivoa helpoin.

Sitten lisää pyykkipoika oikeaan nännin päähän ja seuraavan siivous.

Kolmas pyykkipoika vasempaan häpyhuuleen/kasseihin vasemmalle puolelle ja kolmannen huoneen siivous.

Neljäs oikealle puolelle ja viimeisen huoneen siivous.

Seuraavalla kerralla voit miettiä onko mukava siivota ihan suoraan vai helpottaako pikku kipuilu asiaa...

Vierailija
5/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

horjoppia

Vierailija
6/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt ekaksi marssit sinne keittiöön ja tyhjennät tiskarista puhtaat astiat kaappiin ja pistät likaiset sisään. Sitten kone päälle. Aikaa ei mene kuin max 10 minuuttia ja heti on siistimmän näköistä, kun se likaisten asioiden armeija tiskipöydällä siirtyi koneeseen!

Eli pulinat pois ja mene!! Mä meen kanssa tekemään saman ja palaan kohta komentamaan lisää! 😃

Vierailija
7/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita keittiöstä. Tyhjää astianpesukone tai täytä se. Jos ei ole konetta, tiskaa astiat käsin ja laita muut keittiön tavarat paikoilleen ja sitten pyyhi keittiön tasot. Kun olet nämä hommat tehnyt, kerron seuraavat tehtäväsi. Minun pitää nyt siivota "kissankusi" lattialta.😖

Vierailija
8/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt marssijärjestyksen määrään minä! Ensi siivoat keittiön. Tule ilmoittamaan, kun se on  tehty. Ennen et istahda alas. Hihat heilumaan, hopi hopi! 

Sitten siivoat mh, oh ja vessan. Tässä järjestyksessä. Käyt ilmoittautumassa välillä. Nyt mars, mars!!!! :D

Vierailija
9/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota roskasäkki ja mene kadulle. Kerää kaikki tupakantumpit ja irtoroska kaduilta pois!

Vierailija
10/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Ihan nyt ekaksi marssit sinne keittiöön ja tyhjennät tiskarista puhtaat astiat kaappiin ja pistät likaiset sisään. Sitten kone päälle. Aikaa ei mene kuin max 10 minuuttia ja heti on siistimmän näköistä, kun se likaisten asioiden armeija tiskipöydällä siirtyi koneeseen!

Eli pulinat pois ja mene!! Mä meen kanssa tekemään saman ja palaan kohta komentamaan lisää! 😃

Joko tämä on tehty? Mä sain jo valmiiksi!

Sitten seuraavaksi pistät vaikka kännykästä ajastimella hälytyksen puolen tunnin päähän ja alat järjestelmällisesti siistimään keittiön tasoja. Kun se on tehty, pyyhkäiset tasot ja pöydän rätillä ja lakaiset lattian. Lupaan sulle, että hämmästyt, miten paljon saat aikaan puolessa tunnissa kun vaan toimit reippaasti ja järjestelmällisesti etkä unohdu haihattelemaan muuta!

Odotan raporttia puolen tunnin päästä!

Vierailija
11/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuli kurkkaamaan, että vieläkö se täällä ihmettelee vai onko siivoamassa?

Vierailija
12/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop hop laita kahvi valumaan ja aloita sitten siivous. Kun olet siivonnut saat istua alas nauttimaan kahvia hyvällä omalla tunnolla. k Mutta työt ensin hopi hopi, mitä sinä siellä vielä ihmettelet

Vierailija
13/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostava ketju. Taidan laittaa tiskit likoomaan.

Vierailija
14/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Sitten seuraavaksi pistät vaikka kännykästä ajastimella hälytyksen puolen tunnin päähän ja alat järjestelmällisesti siistimään keittiön tasoja. Kun se on tehty, pyyhkäiset tasot ja pöydän rätillä ja lakaiset lattian. Lupaan sulle, että hämmästyt, miten paljon saat aikaan puolessa tunnissa kun vaan toimit reippaasti ja järjestelmällisesti etkä unohdu haihattelemaan muuta!

Olen nyt sekoillut joka huoneessa sekaisin tekemässä jotain, teen nyt ohjeidenne mukaan! Kiitos!

Vierailija
15/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Olen nyt sekoillut joka huoneessa sekaisin tekemässä jotain, teen nyt ohjeidenne mukaan! Kiitos!

Hienoa! Tule kertomaan kun keittiö on edes päällisin puolin siisti!

Mä olen huomannut omakohtaisen kokemuksen kautta, että järjestelmällisyys siivoamisessa kannattaa. Siivoa yksi huone, yksi kohde kerrallaan. Näin saa nopeasti aikaan näkyviä tuloksia ja näkyvät tulokset ovat se tekijä, mikä motivoi jatkamaan.

Toinen mielestäni tehokas keino on hommien pilkkominen lyhyisiin pätkiin. Jos kämppä on kaaos ja sulle sanotaan, että nyt siivoat koko asunnon, homma tuntuu ylivoimaiselta edes aloittaa. Mä laitan joka siivouspäivä kännykästä puolen tunnin ajastuksen ja päätän, että siivoan tehokkaasti ja järjestelmällisesti sen puoli tuntia ja sitten saan vötkyillä vähän aikaa. Joka kerta ilahdun siitä, miten paljon olen saanut aikaan niin lyhyessä ajassa.

Vierailija
16/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Hienoa! Tule kertomaan kun keittiö on edes päällisin puolin siisti!

Mä olen huomannut omakohtaisen kokemuksen kautta, että järjestelmällisyys siivoamisessa kannattaa. Siivoa yksi huone, yksi kohde kerrallaan. Näin saa nopeasti aikaan näkyviä tuloksia ja näkyvät tulokset ovat se tekijä, mikä motivoi jatkamaan.

Toinen mielestäni tehokas keino on hommien pilkkominen lyhyisiin pätkiin. Jos kämppä on kaaos ja sulle sanotaan, että nyt siivoat koko asunnon, homma tuntuu ylivoimaiselta edes aloittaa. Mä laitan joka siivouspäivä kännykästä puolen tunnin ajastuksen ja päätän, että siivoan tehokkaasti ja järjestelmällisesti sen puoli tuntia ja sitten saan vötkyillä vähän aikaa. Joka kerta ilahdun siitä, miten paljon olen saanut aikaan niin lyhyessä ajassa.

Sain hirveät tsempit ketjusta ja sain siivottua kaikki, ja siivous oli jopa kivaa! Kiitos teille :)!!! T.ap