En minä mikään romukeräilijäkään halua tietenkään olla, mutta
Esim. Vitriinini kaipaisi kovasti jotain täytettä. En vain keksi että mitä. Kun ei minulle luontevaa ole hamstrata roinaa huvin vuoksi, vaan tarpeeseen.
Kommentit (10)
Kaiva ne kaikki mummon ja isotäti-vainaan astiastot varaston nurkasta, pyyhi suurimmat pölyt ja asettele ne tyhjään vitriiniin. Lautasille voisi hankkia sellaiset lautastuet, jotta ne olisivat pystyasennossa, olisi näyttävämpi ja tyylikkäämpi kattaus. Mikäli jää tyhjää tilaa, etsi kaapin perältä kaikki lasiset vaasit, kulhot, ja kynttilänjalat, tee niistä kaunis asetelma. Näin tyhjä vitriinisi täyttyy kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo hamstrannut. Hankkinut kaapin, jossa ei ole esineitä. Nyt pitäisi sitten hankkia esineitä täyttämään kaappia. Eikö sen pitäisi olla toisinpäin? On esineitä, joita varten tarvitaan kaappi.
:DD Kannattaisiko arvuutella vähän vähemmän. Vitriini on osa sisustusta (aikamoisen tyhjä asunto olisi ilman huonekaluja) ja hankittu minulle ollessani teini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaiva ne kaikki mummon ja isotäti-vainaan astiastot varaston nurkasta, pyyhi suurimmat pölyt ja asettele ne tyhjään vitriiniin. Lautasille voisi hankkia sellaiset lautastuet, jotta ne olisivat pystyasennossa, olisi näyttävämpi ja tyylikkäämpi kattaus. Mikäli jää tyhjää tilaa, etsi kaapin perältä kaikki lasiset vaasit, kulhot, ja kynttilänjalat, tee niistä kaunis asetelma. Näin tyhjä vitriinisi täyttyy kuin itsestään.
Ei ole tällaisia astiastokokoelmia olemassa enkä halua mitään mummotyyliä kotiini. Ap
Vitriini on nyt noin 10 vuotta vanha, saattaa olla vähän vanhempikin. :D ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kaikilla olisi jotain vanhoja astiastoja lojumassa varastossa. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kaikilla olisi jotain vanhoja astiastoja lojumassa varastossa. Not.
Niinpä. Juurihan sanoin, etten ole mikään romuhamstraaja. Ap
Myy se vitriini mulle, mä tykkään keräillä hienoja vanhoja astioita ja esitellä niitä.
Vaihtoehtoisesti tee niin kuin monet kundit, säästä juomasi kalja/sidu/viina/viinipullot ja laita ne sinne :D5
Valokuvia? Ainiin, et tykkää mummotyylistä..jota kyllä vitriinikin edustaa....
Onko vitriini kiinteä? Eikö sitä pysty kantamaan ulos asunnosta?
Olet jo hamstrannut. Hankkinut kaapin, jossa ei ole esineitä. Nyt pitäisi sitten hankkia esineitä täyttämään kaappia. Eikö sen pitäisi olla toisinpäin? On esineitä, joita varten tarvitaan kaappi.