Poikaystävä valvoo yöt ja nukkuu päivät
On alkanut aika lailla tää tilanne ärsyttämään koska odotamme lasta ( ei vielä asuta yhdessä, ens kuussa muutto yhteiseen asuntoon ) niin nyt on tän parin kuukauden aikana hän alkanut nukkumaan päivät ja valvomaan yöt! Hän on tällä hetkellä työtön, mutta tietääkseni hakenut töitä. Aluksi tää ei mua haitannut, mutta nyt esim eilen mulla oli aika neuvolaan ja hänen piti myös sinne tulla ja ei vastannut puhelimeen enkä päässyt soittamaan edes ovikelloa kun sen kerrostalossa on ettei pääse kuin avaimella rakennukseen. Oli kyllä aika paska olo kun vielä olin kysynyt häneltä aamulla että "muista se neuvola" ja hän totesi "totta kai muistan" No menin sitten itsekseni sinne neuvolaan ja kävin siellä ja menin kotiin ja silloin hän soitti ja sanoi että oli nukkumassa .___. sanoin hänelle siitä että et tykkää et se nukkuu päivät ja valvoo yöt ja vielä kun meillä muutto yhteen edessä ja lapsi tulossa niin hoh hoh :/ en kyl yhtään tiiä mitä tekis, ottaisin ihan kunnolla härkää sarvista ja sanoin et jos ei paranna tapaansa ja ota itseään niskasta kiinni niin väliaikainen ero kunnes tajuaa muuttua? Mites teillä? Onko kokemuksia tälläsistä? Koska vertaistukea kaipailisin :o
Kommentit (7)
Itse olen raskaana ja kärsin vähän samasta vaivasta, tosin en nuku päivisin (on muita lapsia). Saan unen vasta joskus aamuyöstä 3-5, herään aamulla 9-10. Todella rasittavaa ja mies valittaa kun en mene ajoissa nukkumaan. Periaatteessa voisin mennä sänkyyn, mutta siitä ei ole apua kun en vain nukahda. Luen ja joskus katselen leffoja tms.
Toisen nukkumiseen ja valvomiseen on vähän hankala puuttua. Mulla ei toisaalta jää mitään velvollisuuksia hoitamatta :/ Mitä mies sanoo itse, kun ei tullut neuvolaan, oliko pahoillaan?
Miksi sulla ei ole edes avainta poikaystäväsi luokse? Minä sain avaimen omani luo heti, tosin olimme tunteneet jo vuoden ennen seurustelua. Minusta on pelottavaa, ettei sulla ole edes avainta.
Mä en muuttaisi yhteen. Kaksi aivan erilaisissa rytmeissä olevaa ihmistä tuskin pystyy hyvään yhteiselämään. Voittehan olla pari, nähdä iltaisin ja kumpikin elää omissa asunnoissaan.
Voi pyhä sylvi! En voi muuta sanoa.
Oletko oikeasti-89? Tekstistä ei kyllä uskoisi, että melkein 30-vuotiaan kirjoitusta lukisi. Voi lapsi parkaa, kun tuollaisilla vanhemmilla siunataan.
No jospa et muuttaisi yhteen tämän "miehen" kanssa. Kohta sinulla on kaksi lasta hoidettavana. Voin sanoa, että elämäsi ei lapsen myötä ainakaan helpotu, joten kannattaa miettiä kaksi kertaa, että onko poikaystävästäsi isäksi.