Ihastun usein vahvoihin ja karismaattisiin naisiin. Olen nainen.
Ihastun siis itsevarmoihin, vahvoihin naisiin. Pidin itseäni täysheterona, mutta en kai olekaan. Tämä on jotenkin kiusallista: töissäkin on yksi esimiesasemassa oleva minua parikymmentä vuotta vanhempi nainen, johon olen aivan valtavan ihastunut. Mietin vähän koko ajan kaikkea seksuaalissävytteistä hänestä. Hän on ilmeisesti miehen kanssa naimisissa. Itse olen parisuhteessa miehen kanssa.
Minulla on vahva äiti, joka on aina alistanut minua ja kritisoinut elämänvalintojani. Emme ole oikein väleissä. Johtuukohan tämä ihastumiseni vahvoihin naisiin tuosta? Vai olenko itseni kieltävä lesbo, jonka pitäisi tehdä itseään tykö tuolle naispomolle. Hän on upea nainen, varmasti sekä miesten että naisten mieleen.
Ahdistavaa, löytyykö kohtalontovereita?
Kommentit (6)
Luin vahingossa väärin: Ihastun usein ilmavaivoihin ja vahvoihin naisiin. Olen nainen.
Ei minunkaan mielestä kannata ainakaan tehdä itseään tykö tuollaisessa tilanteessa, mikä sulla nyt on.
Jos on tyytyväinen parisuhteessa, myös seksi on tyydyttävää, ei tuollaisia oikeastaan pitäisi juolahtaa mieleen. Ehkä ihailet ja kadehdit vanhempaa kollegaa? Mutta se seksuaalinen viehätys?
””” Ihastun usein vahvoihin ja karismaattisiin naisiin. ”””
Enpä ole moista tavannut. Sellaisia kyllä, jotka luulevat itsestään tuota ja ovatkin sitten miesporukassa vitsin ja naurun kohteena.
Etsit siis itsellesi äitiä.Hommaa aika terapeutille asap jotta voit käsitellä lapsuutesi pois päiväjärjestyksestä.
Samaistun tuohon vahvoihin ja karismaattisiin naisiin ihastumiseen. Olen miettinyt, onko se enemmänkin ihailua kuin ihastumista?
Ihastuminen kuuluu elämään, ja minä ihastun sekä karismaattisiin miehiin että naisiin, vaikka olenkin ihan hetero. Kuulostaa oikealta tuo analyysisi äidistäsi, ilman muuta tuollaiset asiat vaikuttaa. Nykyajan yksi (turha) ongelma on se, että niin kauheasti mietitään omaa seksuaalisuutta ja sitä, löydänkö varmasti sen mitä sisimmässän olen. Sisimmästä voi löytyä mitä vain ja kaikkea, ei meidän tarvitse mennä poukkoilla aina sen mukaan. Aika hukassa minäkin olisin, jos haluaisin vaihtaa kumppania kulloisenkin tuulen ja ihastumisen mukana. Mnusta se on lapsellistakin, itsekkyydestä ja väärästä hedonismista puhumattakaan. Anna itsellesi lupa ihastua, tunteet tulee ja menee, mutta rakasta puolisoasi.