Lasten Aihe vapaa, mistäs siellä keskusteltaisiin?
Naapurin Jemina pyysi leikkimään, mut työt painaa päälle.. Sain uuden värityskirjan ja siinä on ihan hirveesti vielä väritettävää! Loukkaantuukohan Jemina nyt mulle jos en mene? Mitä tekisitte?
Kommentit (33)
Opettaja oli kiva, koska.... tai tylsä, koska...
Kalle pimpotti meidän ovikelloa mut se juoksi pakoon ennen ku ehdin avata. Mä vien koirankakkaa sen pyörän satulaan.
ITI TÖI VANUKKE. ENTÄ TINUN ITI, SÖI?
No onpa kiva. Ekasta karkkipussista menee 60% sisaruksille
Meidän isi ja äiti leikki yöllä junaa. Aikuiset leikkii sillon ku ne luulee ettei lapset näe.
Vierailija kirjoitti:
Kalle pimpotti meidän ovikelloa mut se juoksi pakoon ennen ku ehdin avata. Mä vien koirankakkaa sen pyörän satulaan.
Siistii, onks sul koira? Meidän ovikello on pois päältä, koska Halloween. Jeeeeee, Halloween 🎃
Sanoin Villelle et se saa ottaa mun pussista 4 karkkia. Se otti 4 salmiakkia ja mulle jäi vaan 3 salmiakkia. Epis!!
Mitä muovailuvahaa teillä on? Meillä jotain halppista eikä se oikein toimi.
Åiti aina pakottaa pitämään kurahousuja ulkona vaikka oon jo 5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siistii, onks sul koira? Meidän ovikello on pois päältä, koska Halloween. Jeeeeee, Halloween 🎃
Se on isin koira mut mä saan viedä sitä ulos. Vien kakkaa Kallen isoveljenki fillariin.
Me saatiin iso Halloween karkkipussi ja sellanen hämähäkki valo.
Mä en tykkää niistä Gugguun vaatteista mut äiti haluu et me pidetään niitä. Enkä tykkää rusettipipoistakaan. Haluisin Ryhmähau paidan.
Mun äiti ei ehdi leikkiä mun kanssa kun se roikkuu kaikki ajat vauvapalstalla.
Mullon suru mun nalle meni hukkaan, jos joku löytää sen niin toisko sen site mulle ?
No Suomi24:llahan on Nuorten palsta, joka taitaa olla aika täynnä kaikenlaista häröilyä ja trollaamista.
Kumpi, Maltti vai Valtti?
Joko olette aloittaneet joulukalenterin oottamisen?
Apua!! Joku punaisiin pukeutunut hiippalakkinen kääpiö stalkkaa ikkunan takana!
Kuka on ryhmä hausta teidän lemppari? Mä tykkään sampasta kun se on vähän hassu ja kömpelö
Slimen valmistaminen.