Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä auttaa, kun tulee angstinen itsesääliolo?

Harmaja
04.11.2017 |

Mitä teette että saatte itsesäälin helpottamaan?

Mieheni on selvästi ihastunut yhteen kauniiseen naiseen, eikä siinä mitään, olemme olleet vuosikausia yhdessä ja itselläkin pari ihastusta takana. Ongelma on pikemminkin oma oloni. Minulla on surkea itsetunto ja yritän olla rento vaimo, mutta pelkään että mustasukkaisuus puskee läpi ja etäännytän miehen sillä. Olen kertonut tästä hänelle ja se auttoi hetkellisesti.

Nainen on rutkasti seksikkäämpi ja huumorintajuisempi kuin minä.

Kaikki hokevat että itsevarmuus on vetoavaa, mutta en osaa taikoa itseäni itsevarmaksi. En kuitenkaan halua ryveskellä itsesäälissä koska siitä ei ole kenellekään hyötyä. Mikähän tähän auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle tai joogaan.

Vierailija
2/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäs niskasta kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itseäs niskasta kiinni

Voin sanoa että tämän ohjeen sanon itselleni sata kertaa joka päivä. Se ei varsinaisesti toimi...

Vierailija
4/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele jos olo on huono, kun mies ei osaa peitellä sitä ihastustaan. Onko yhteinen tuttu vai onko mies kertonut sinulle hänestä, kun asia on sinulle ylipäätään selvinnyt?

Ehdottaisin mahdollisimman paljon kodin ulkopuolisia menoja yksin tai ystävien kanssa, niin ei tule mietittyä miehen aivoituksia niin paljon. Toki kotona harrastaminen voi myös antaa ajatuksille taukoa, jos pystyy keskittymään niihin.

Myös joku yhteinen tekeminen miehesi kanssa voisi vahvistaa suhdettanne ja rauhoittaa mieltäsi. Ei tunteilleen voi mitään, joten miehen kannattaisi nyt teoilla kertoa että hän välittää sinusta edelleen vaikka ohimeneviä ihastuksia voi tulla elämän varrella.

Vierailija
5/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot ja anustappi esiin ja kohti nirvanaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi