Pelkäävätkö pienen varustuksen omaavat miehet, riisua alushousuja?
Kehtaatko riisua alushousujasi kumppanisi edessä, tietäen pienen elimesi paljastuvan?
Kommentit (19)
Musta tuntuu, että se pienin kokemani ei edes tajunnut olevansa sitä. En luonnollisesti paljastanut asiantilaa hienotunteisuussyistä.
Joskushan se on näytettävä kuitenkin, miksi pelätä?
Alapeukutin koska sulla ap on ylimääräinen pilkku otsikossa.Se on yhtä junttia kuin kysymyskin.
Ei pelota kun oon etukäteen tehnyt selväksi etten ole mikään John Holmes. Mulla on isot kädet ja tarvittaessa alan liikkeistä saa ihan miten isoa työkalua tahansa jolla mielelläni leikin partnerin kanssa.
Jos tässä joku on ongelma niin seuraava kassa olkaa hyvä.
t. katkarapu 187/85
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että se pienin kokemani ei edes tajunnut olevansa sitä. En luonnollisesti paljastanut asiantilaa hienotunteisuussyistä.
Olet hieno nainen ja hyvä ihminen.
Niillä korteilla pelataan jotka on saatu, kikkelini on ainoani eli jos se ei kelpaa,niin minkä teen? Ei pelota jos nainen on halukas. Kiihottaa ja innostaa piemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanko schengenin alueelta ja muualtakin jossa naiset tahtovat kovasti punaisena hohkaavaa sapelia?
Jotkut pitävät chevy kyydistä monen naisen kera kuunnellen topeliusta.
Mitä sieniä söit? Topeliuksen ymmärrän ja on osoitus hyvästä mausta.
Täällä on toisinaan viestejä, joissa on todella kummallinen pilkutus. Se olet ilmeisesti sinä koko ajan. Käytät ylimääräisiä pilkkuja aivan oudoissa kohdissa. Miksi?
Miksi pelkää sellaista jossa ei ole mitään nähtävyyttä.
Kyllä pelkää, äkkiä kiskoo alkkoja jalkaan tai peittoa päälle seksin jälkeen. Ei kulje ilkosillaan koskaan kotona, vaan kädet tai pyyhe munaskujen edessä. Nysä lepotilassa.
Ei pelota, koska toistaiseksi kukaan nainen ei ole nauranut ja kaikki aikuisiällä ovat halunneet lisää. Vasta vauvapalsta paljasti, että voisi olla toisin.
Pelkään jos nainen kokoa sotanorsu ja toosa luukut levällään kuin valtamerikontti.
No eikös tämä aloitus ole vastine sille aloitukselle, jossa kysyttiin pelkääkö naiset näyttää "riipputissejään" tms. Eli lähinnä ajankulua joillekin kirjoitella tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota, koska toistaiseksi kukaan nainen ei ole nauranut ja kaikki aikuisiällä ovat halunneet lisää. Vasta vauvapalsta paljasti, että voisi olla toisin.
You go man! Haistata pitkät vauvapalstoille! :)
No, ei ne loukkaukset koskaan ole itsetuntoa nostaneet, joten ymmärrän jos toiset pelkäävät.
Että mä inhoan kirjoittajia jotka käyttävät mun pilkkukiintiöstä välimerkkejä vääriin paikkoihin.
Ei pelota, pystyn peittämään kokonaan paksulla lompakollani.
Kerrotaanko schengenin alueelta ja muualtakin jossa naiset tahtovat kovasti punaisena hohkaavaa sapelia?
Jotkut pitävät chevy kyydistä monen naisen kera kuunnellen topeliusta.