Meillä on käynyt tänään halloween-ipanoita soittamassa ovikelloa
Eikös se halloween ollut jo 31.10?
Saattaapi jotkut ikäihmiset pitää jopa rienauksena pyhäinpäivän karkkikerjuut.
Kommentit (20)
Ihanko oikeasti Suomessa halloween ja pyhäinpäivä ovat sama asia ja lapset käyvät pyhäinpäivänä ovilla kiertämässä? Tuli vain noista alanuolista pääteltyä.
Meillä kävi kerjääjiä viime lauantaina, keskiviikkona ja tänään. Alkaa jo todella tympiä, ostakaa niilke pennuillenne karkkia kaupasta, karkki on halpaa.
Meilläkään ei ole karkkia näille tarjota. Toivotin tervetulleeksi pääsiäisenä virpomisen merkeissä.
Prototyyppi kirjoitti:
Ihanko oikeasti Suomessa halloween ja pyhäinpäivä ovat sama asia ja lapset käyvät pyhäinpäivänä ovilla kiertämässä? Tuli vain noista alanuolista pääteltyä.
Minä ainakin olen useimmiten samaa mieltä kanssasi, kuten nytkin, mutta en voi olla alapeukuttamatta tuon ärsyttävän "allekirjoituksesi" takia. Sori.
Prototyyppi kirjoitti:
Sulla taitaa olla joku pakkomielle alanuoliin.
Prototyyppi kirjoitti:
Meilläkään ei ole karkkia näille tarjota. Toivotin tervetulleeksi pääsiäisenä virpomisen merkeissä.
Näin minäkin tein. Ei mitään hajua miksi pitäisi olla karkkia ja minä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Minä ainakin olen useimmiten samaa mieltä kanssasi, kuten nytkin, mutta en voi olla alapeukuttamatta tuon ärsyttävän "allekirjoituksesi" takia. Sori.
😁
Tekee tyhjäksi koko alanuolien tarkoituksen.
Suomessa ei juhlita halloweeniä, ja se on aina joka vuosi 31.10.
Prototyyppi saa aina alapeukkua tuon dorcan allekirjoituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Njääh. Laitoin tuon allekirjoituksen sen jälkeen, kun alanuolia sateli tosissaan ilman mitään allekirjoitusta. Tää on tällainen yhden ihmisen keittiöpsykologiatieteen testi.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
😁
Tekee tyhjäksi koko alanuolien tarkoituksen.
Niin tekee, mutta niin tekee tuo tekstisikin. Nuolien pointti on se, että niitä on helppo käyttää ilmaistakseen mielipiteensä silloin kun ei jaksa kirjoittaa kommenttia.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Njääh. Laitoin tuon allekirjoituksen sen jälkeen, kun alanuolia sateli tosissaan ilman mitään allekirjoitusta. Tää on tällainen yhden ihmisen keittiöpsykologiatieteen testi.
Njäähättelijä bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Njäähättelijä bongattu!
Ööö-öttelijöiden ja njäähättelijöiden bongailija bongattu!
olisi hyvä että jokin virallinen taho ottaisi kantaa tähän asiaan. ehkä oikea taho voisi olla almanakan tekijät. he voisivat virallisesti tiedoittaa että oikea päivä viettää haloweenia on lokakuun viimeinen päivä. tuo olisi kakkien kannalta parasta. juottolat olisivat ainoa taho joka tuosta kärsisi. kun halloween osuisi arkipäivälle, niin ihmiset eivät voisi mennä baariin juhlimaan, kyseistä juhlaa.
Millä paikkakunnalla oli näitä halloweenkerjääjiä? Pari vuotta taaksepäin Karhulan Metsolassa kuulemma harrastettiin tälläistä pöljäilyä 1-2 luokkalaisten keskuudessa.
Itse olen opettanut kersoilleni ettei ihmisten kotirauhaa saa häiritä.
Tuttujen kanssa sovitaan virpomiset ja halloween-karkkikerjuut.
Niin minäkin pidän. Halloween on jo mennyt.