Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vanhempi joka on

onkomahdollista
04.11.2017 |

Soittaessaan varmistaa että olosi on mahdollisimman huono. Kysyy mitä syöt ja ehdottaa sinun tekemään jotain mistä itse tykkää. Muistuttaa myös pieleen menneistä asioista menneisyydessäsi. Myös kysyy joka soitossa että oletko syönyt terveellisesti. Ilmoittaa myös aina vaivansa joka puhelussa. Sanoo "hyvää päivänjatkoa!´". OMALLE LAPSELLEEN?????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN HALUA ENÄÄ KUULLA, MUN PÄÄ RÄJÄHTÄÄ KOHTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua moisia puheluja voi aina vaihtaa numeron uuteen salaiseen.Vain tyhmä  jää kuuntelemaan moisia juttuja. Kännyssä on se punainen luuri josta puhelun saa katkaistua.Mikä on tekosyysi vastata puheluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta ajattelen että hän on nyt jo noin epätoivoinen ja toisaalta säälin omaa vanhempaani. Sekä minulla on sisko joka ainakin tarvitsee minua. Enemmänkin tarvitsisi ettei hänen tarvitse kärsiä. Onneksi ei ymmärrä vielä juurikaan. Hän on todella levoton, uskon sen johtuvan ...... Olen niin jumissa. En halua hylätä ketään vaikka on jotenkin minulle huonoksi. Silti haluaisin että hän menisi hoitoon, koska pelkään siskoni sairastuvan johonkin kohta tätä menoa. 

Vierailija
4/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä tiedä kaikkea. Tästä puuttuu vielä paljon semmoisia asioita mm. minun lapsuudesta. Sekä se vanhemman ammatti. Jota ette voi uskoa. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme