Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni haluaa että nuolisin hänen varpaitaan seksin aikana. Apua!?

Vierailija
04.11.2017 |

Miten voisin loukkaamatta hänen tunteitaan kieltäytyä? Ei mulla mitään hänen jalkoja ole vastaan mutta oikeesti hei.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että olet käsittänyt miehesi väärin. Tuskimpa kukaan haluaa että Naisensa nuolee hänen varpaita, mutta miehet nyt varmasti niitä Naisten varpaita mielikseen nuoleksii.

Vierailija
2/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset nuolemisapua? Kai aikuinen ihminen (?) osaa puhua poikaystävänsä kanssa ilman jotain outoa pelkoja. Tai voit myös kokeilla. Pyydät pesemään jalat ennen touhua. Sillä on jalkafetissi ja saa siitä varmaan kovat kiksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman henkistä tukea. Onhan minulla huulet ja kieli - kyllä se nuolenta onnistuu. En vain noista kikseistä ole niin varma

Vierailija
4/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin joskus nuolen vaimon varpaita, koska hän ilmeisesti pitää siitä. Itselleni se on melko yhdentekevää, mutta jos toinen kerran siitä nauttii, niin mikäpähän siinä.

Vierailija
5/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla että et halua, että sinusta se tuntuisi ahdistavalta. Sinulla on oikeus määritellä omat rajasi eikä niitä tarvitse sen enempää perustella.

Vierailija
6/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten haluisin nuolla nyt jotain ihanaa naista. Imisin ekana varpaita ja sitten kielellä livuttautuisin reittä pitkin ''sinne'', mutta jatkaisinkin mahaa pitkin naisen kaulalle mitä imisin ja nuolisin. Sitten kietoisin kieleni naisen kieleen ja sitten menisin vasta ''sinne''. Nuolisin ja maistelisin sitä ihanaa makeaa nektaria, kun sinä vaikeroisit ja pitäisit tukastani kiinni. Sitten suutelisin sinua taas niin, että maistaisit sun oman ihanan maun.

Vierailija
7/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ihan vastannu mun odotuksii kun pyydän netis apua. Pitäskö sun vaikka pyytää apua?

Vierailija
8/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä muitakin alistamisfantasioita?

Vierailija
9/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin imet miehen kusiletkua kuin vastapestyjä varpaita?

Vierailija
10/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi. Homona olen valmis tekemään sen puolestasi. Heti

Vierailija
11/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saisi mitään kiksejä moisesta,mutta jos toinen nyt syttyy tuosta niin miksei,ai niin mutta molemmat meistä haluaa miellyttää toista,kakkaleikeissä kyllä menisikin sitten raja jo

Vierailija
12/12 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin puhtoiset jalat, niin ei kai se kovin kummoinen toive ole toteuttaa? Jos ei siis ihan ällötä.

Mä tykkään siitä, että mun sormia ja varpaita nuollaan ja imetään. (Hieman hävettää myöntää, mutta.) Jos kumppani ei halua sitä tehdä, niin ei siinä sitten mitään, fetissi se ei ole.

Ehkä jokin muu hyväilytapa?