Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Gambiassa nyt jotain hässäkkää tms? Huomasin, että tosi halpoja äkkilähtömatkoja sinne.

Vierailija
04.11.2017 |

Halvempia kuin Kanarialle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä peräkammarinpojat valittaa. Jos Gambiassa uskaltatuu yökerhoon, niin kyllä löytyy musta mimmi mukaan peräkammarin pojalle myös.

Sori, mutta mä parittelen vain eurooppalaisten kanssa.

Vierailija
22/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, voit saada hivin sieltä.

Hivin voi saada kuule suomestakin

Kannattaa katsoa hivi karttoja niin ymmärrät paremmin kummassa on isompi todennäköisyys saada. Afrikassa on maita missä 35-40% ihmisistä on hiv.

Ei se HIV ole mikään hyppykuppa, joka katsomalla tarttuu. Mistä mä sen Afrikasta saisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä peräkammarinpojat valittaa. Jos Gambiassa uskaltatuu yökerhoon, niin kyllä löytyy musta mimmi mukaan peräkammarin pojalle myös.

Ja suurin osa näistä ylilautaporukan paritteluista tapahtuu mielikuvituksen haavemaailmassa.

Vierailija
24/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa hivi karttoja niin ymmärrät paremmin kummassa on isompi todennäköisyys saada. Afrikassa on maita missä 35-40% ihmisistä on hiv.

Ei se HIV ole mikään hyppykuppa, joka katsomalla tarttuu. Mistä mä sen Afrikasta saisin?

raiskaus, sairaala..

Vierailija
25/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa näistä ylilautaporukan paritteluista tapahtuu mielikuvituksen haavemaailmassa.

Niin hän sinä luulet.

Vierailija
26/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta tartunnan saa todennäköisesti huomattavasti varmemmin Gambiasta kuin Suomesta.

Vierailija
27/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että jos joudutte siellä onnettomuuteen, siellä sairaalassa voi saada helpommin hiv-tartunnan.

Tai jos saa vaikka dengue-kuumeen ja joutuu sairaalaan. Eikö Tukiainen saanut Dengue-kuumeen ja ollut sairaalassa sen takia?

Kävin Barbadoksella silloin kun siellä oli maailman 4. tihein hiv. Yksi ryhmästä joutui ihan rannasta merivirtaan ja lopulta paiskautui päin rosoista kalliota. Meni sairaalaan ruhjeisena. Itsekin jouduin kainalosyvyisestä kohdasta merivirtaan ja lähellä oli käydä samoin.

Vierailija
28/28 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu 45+ nainen meni just naimisiin juuri ja juuri 25v gambialaisen kanssa. Nyt odottelee innolla, saako miehen Suomeen jouluksi. Tuskin saa, nää tulee avioliiton avulla Suomeen, sitten turvapaikkaa hakemaan ja sen jälkeen se on vaimolle, että heippa.

Mihin se sitä turvapaikkaa tarvii? Oleskelulupa on jo.

Ei avioliiton avulla saa oleskelulupaa, ei saa edes turistiviisumia, jos ei vaimo ole asunut Gambiassa viittä vuotta. Joku 4 kertaa tapaamisia ja viidennellä vihille ei vielä vakuuta viranomaisia.