Mitä ajattelisitte tästä...?
Olemme eronneet ja pojan isä toi aamulla puoli 8 pojan minun luokseni, pojalla oli autossa mukana jokin kippo... ihmettelin vähän että mitä ihmettä. Kipossa oli prinssin nakkeja... aamu puoli 8 syö sellaisia autossa
eikö aamupala kuuluisi syödä kotona ja jotain aivan muuta kuin nakkeja
Kommentit (16)
huoltajuuskiista ja se kumman luona lapsi asuu
kaikki tuollaiset vaikuttavat siihen
jos lapselle autossa syötetään aamupala ja vielä nakkeja
lapsen isä syöttää pojalle päivittäin jotakin hyvää, karkkia tms
tästä asiasta on turha sanoa, hän on pojan isä ja saa syöttää sille kuulemma mitä tykkää
miten tähän pystyn vaikuttamaan
Ei se lapsi siitä rikki mene jos syö välillä prinssinakkeja aamupalaksi. Ehkä isä halusi antaa 2v:n nukkua vähän pidempään ja sitten heille tuli hieman kiire, ja hän sentää huolehti että jotain sai syötyä.
Hyväksy se että lapsen isällä on ehkä hieman erilainen tapa hoitaa lasta, ei ole vain yhtä ainutta oikeaa tapaa hoitaa lasta.
Kai se aamupala pitäisi syödä kotona, mutta häiriintyköhän lapsesi nyt loppuelämäkseen, jos syö kerran aamupalan autossa. Eri asia on, onko lapsesi isä-viikonloput " normaalia" arkea, vai koko ajan täyttä juhlaa? Sitä en nimittäin ymmärrä, jos etävanhempi ei halua elää lapsen kanssa tavallista elämää, vaan tapaamiset on ahdettu täyteen korkeasaari-linnanmäkeä. No, ehkä se on kuitenkin ollut lapsen onni, että moinen " vanhempi" on kuvioista häipynyt, jos ei kerran normaalia arkea pysty elämään...
Luuletko muka, että nakeilla on jotain merkitystä jossain huoltajakiistassa.
Herää pahvi!
Sä et taida enään imettää, kun lapsi voi olla isän luonakin pitemmänkin ajan!? Vittu että sä oot huono äiti.
viitsisi tuollaisessa elämäntilanteessa alkaa nipottamaan jostain nakkien syönnistä, kun lapsella varmaan eron takia muutenkin vaikeaa, eikä ruoka aina maistu. Hyvä kun edes ne nakit maistuu! Ja onhan niissäkin proteiineja, rasvoja ja hiilihydraatteja.
Sinähän voits sitten itse laittaa pojallesi vaikka kuinka hienon ja terveellisen aamiaisen luomuvihanneksineen klo 6:00 niinä aamuina kun lapsi on sinulla.
Etäisän nakit ovat hauskaa vaihtelua lapsen aamupalarutiineihin, ja sitäpaitsi on erityisen sankarillista isältä, että hän ylipäätään osaa antaa lapselleen aamupalaa.
Sen sijaan jos sinä tarjoaisit lapsellesi aamupalaksi pelkkiä nakkeja, jotka lapsi nauttisi autossa istuen, niin ei sitä monikaan näistä vastaajista osaisi pitää mukavana vaihteluna, vaan saisit kovasti moitteita välinpitämättömyydestäsi kasvavan lapsesi ruokavalion suhteen.
Ja vieväni heidät hoitoon sillä kurin. Ei kai äidinkään tarvi aina olla pipo kireellä.
Ehkä lapsi ei ollus suostunut syömään mitään (tai oli jo syönyt muuta) ja lähtiessä oli keksinyt haluavansa syödä nakkeja ja koska miehesi tietää minkälainen nipo olet antoi lapselle nakkeja matkaevääksi ettei vaan myöhästyisi ja sinä alkaisi raivota...
Ehkä lapsi ei jaksanut herätä ajoissa ja isä ei taaskaan halunnut hermostuttaa sinua myöhästymällä vaan antoi autoon syömistä...
Minä annan joskus lapsille nakkeja aamupalaksi/välipalaksi/iltapalaksi jos he niin haluavat!
mä olen sitten varmaan äiti jolta lapsi pitäisi tulla äkkiä huostaanottamaan.... Meillä oli vaihe jolloin ipana ei suostunut syömään aamupalalla muuta kuin pilkottuja nakkeja, annoin niitä koska musta oli parempi, että söi edes niitä kun ei mitään. Ainakin vielä se näyttää ihan normilta 2v pojalta mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä vahinkoa ne nakit on sille tehneet.
Vähän tuntuu kun ap hakisi jotain tukea huoltajuuskiisatalleen täältä ja noista nakeista. Vähän on kevyttä kamaa jos ei isä ole muuhun kun nakkiaamiaiseen autossa syyllistynyt.
Ja joo aivan sama vaikka äiti olisi syöttänyt nakkiaamiaista ei se siitä ole kiinni. Kun joku tuossa yllä mainitsi, että isää puolustellaan en puolustele isää tai äitiä vaan musta vähän turhan suuri kohu jostain nakeista.
Kerran poika otti kipon nakkeineen päivineen minun luokseni mukaan niin eikö olisi ollut sama jos isä ei olisi antanut pojalle mitään aamupalaksi vaan poika olisi syönyt meillä 8 aikaan kuten normaalistikkin
Ei ole ihme jos on ero tullut, jos tuollaisestakin asiasta teet ongelman! Mistä te monet muutkin oikein kehitätte näitä " oikeita tapoja" lasten hoitoon ja kasvatukseen, aamupala pitää syödä kotona jne.... voi jestas sentään. Ja että oikeen nakkeja, järkyttävää!!! En voi muuta kuin ihmetellä...
Ei noi nakitkaan nyt niin ihmeellisiä ole, mutta miksi se lapsi piti niin aikasin roudata??!!