Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvä passikuva Helsingin keskustassa? Ja miten meikata passikuvaa varten?

Saara
04.11.2017 |

Olen huomannut, että ( tiukoista passikuvaohjeista huolimatta) samasta henkilöstä voi saada ikävämmän näköisiä ja sitten viehättävämpiä passikuvia. Onko kokemuksia passikuvapaikasta, jota suosittelet tai jota et ainakaan halua suositella? Itse en pitänyt Forumin alakerrassa olevasta passikuvaliikkeestä. Palvelu oli olematonta enkä saanut edes sekuntia hengähtää ennen kuin passikuvani napattiin joku vuosi sitten. Toivon, että kuvaaja yrittäisi edes vähän auttaa, että kuvasta tulee ookoo, ohjeistuksen rajoissa. Toinen kysymys: Vinkkejä siihen miten kannattaa meikata passikuvaan? Kysyin jo kuvaamosta sen verran, että totta kai saa meikata. Toivon kovasti etten saisi tähän mollaavia kommentteja. Omaa passikuvaa kantaa mukanaan kuitenkin viisi vuotta. Yleensä ottaen minusta saa hyviä kuvia, mutta passikuvissa olen ollut kyllä kurjan näköinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki forumin alakerrassa tuli passikuva passimita on ikina tullut !! Ja kauniiks sanotaan kauniiks. Vahan yllatyin ku nain kuvan,niin hirvea oli.ei varmaan oo valokuvaaja ja esteettista silmaakaa ei varmasti loydy kuvaajalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin passikuva ikina*