Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko tosiaan lastenne mennä virpomaan ihan vieraille?

Vierailija
09.04.2006 |

Siinä ei ole mitään järkeä! Itse annan oman lapseni virpoa ainoastaan sukulaiset ja ystävät.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vieraita ole.

Vierailija
2/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

virpomaan vieraille, tiedä mikä pedofiili olisi oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi nimittäin ventovieraita virpojia, ja mies antoi heille eilen varatut karkit. Nyt ei sitten ole paljon jäljellä oman talon lapsille. Anteeksi vain, mutta on aika tympääntynyt maku tästä asiasta. Mennään milloin sattuu ja kenen luo sattuu. Omasta puolestani voisin tietysti jättää avaamatta oven silloin kun itselle ei sovi, mutta se ei ole niin yksinkertaista kun perheessä on pieni lapsi joka haluaa nähdä virpojia.

Vierailija
4/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä anna mennä ihan minne vaan. Itse en anna ventovieraiden lasten virpoa, avaan oven kyllä nähdäkseni ovat virpojat tuttuja lapsia. Siksi on pakko sanoa toisille että ei saa virpoa. Onneksi jotkut sentään kysyvät saako, on niitä jotka ei edes kysy saako virpoa! Sitten ollaan nokka nyrpällään kun ei saanutkaan palkkaa. Minulla ei ole varaa ostella suklaamunia tai antaa rahaa vieraille lapsille.

Vierailija
5/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään selitys, ettei sukulaiset asu lähellä. Useimmilla on kuitenkin tuttavia samalla paikkakunnalla (tai muuten lähistöllä), joiden kanssa virpomisesta voi sopia.

En itsekään avaa ovea tuntemattomille virpojille.

Vierailija
6/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpojia on ollut noin 12 paria (pareittain ovat kulkeneet). Kahdet virpojat olen tuntenut. Minua ei haittaa lainkaan, että virpojat ovat vieraita.

Kauniisti on pyydetty lupa, lorut on osattu hyvin, vitsat ovat olleet hienosti koristeltuja. Lopuksi on kiitetty ja toivotettu hyvää pääsiäistä. Ovella on käynyt niin noitia, velhoja, pupuja kuin tipujakin. Aivan ihanaa minusta.

Lapset ovat nähneet paljon vaivaa koristellessaan oksat ja pukeutuessaan noidiksi. Miksi kummassa minua haittaisi lainkaan, vaikka en noita noitia tunnekaan. Voisinhan kieltää virpomasta tai olla avaamatta ovea jos ärsyttäisi. Minusta on kuitenkin mukavaa saada lapsten askartelemia oksia ja pääsiäisentoivotuksia niin tutuilta kuin vierailtakin noidilta. Eli tervetuloa vaan meidän oven taakse. En pahastu siitä lainkaan!

Vierailija
7/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen.

Vierailija
8/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivät oudon perhen maineesta, jos ei anneta virpoa.

Vierailija
9/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse onkin siitä saako mennä virpomaan tuikituntemattomia.

Vierailija
10/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tosiaankaan minkään pedifiilijuttujen takia, mutta ei TODELLAKAAN ole kivaa, kun kersta rampaa su-aamuna oven takana, kun itse haluaa viettä ihanaa rauhaisaa sunnuntai-aamua kahvin ja aamiaisen merkeissä. Ärsyttää kun vieraat kakarat soittelee ovikelloa.

Vierailija
11/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla, tulkaa ihmeessä, olen varannut teille paljon karkkeja ja suklaamunia ja meidän lapset tykkää!!!

Harmi kun meidän alueella on tosi vähän lapsia, niin taitaa noi herkut jäädä tänäkin vuonna jakamatta :(

Ihmeen umpimielisiä ihmisiä täällä onkin....

Vierailija
12/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun he vain toivottaisivatkin hyvää pääsiäistä! Mutta ei, palkka on se tärkein ja nokka nirpallaan katotaan jos ei saanutkaan rahaa tai tarpeeksi monta suklaamunaa!

Vierailija
13/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ihanaa kun ovikello on soinut koko aamun ja pieniä ja isoja virpojia, puvuissa ja tavallisissa vaatteissa, on seisonut oven takana. Ostin paaaljon halpoja pikkumunia, niistä riittää kaikille!

Pari isiä on näyttänyt odottavan tienpäässä.

Vierailija
14/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä ketjua lukiessani en enää sitä ihmettele. Olin varannut ison kasan suklaamunia pikku-noidille.

Ikkunasta näin ihanan lapsikatraan pukeutuneina eri hahmoiksi ja heillä oli mukanaan kiertelemässä yksi aikuinen. Ihanaa, että löytyy vielä vanhempia, jotka jaksavat touhuta lastensa kanssa myös sunnuntai aamuna.

Itsekin lähden sitten lapsieni kanssa kiertelemään palmusunnuntaina, kun ovat sen ikäisiä.

Vierailija
15/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin maalla minä lapsena kiersin aivan kaikki lähiseudun talot, enkä tosiaan tuntenut kuin pienen osan heistä.

Ei tullut vanhemmille mieleenkään kieltää.

Vierailija
16/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuttua naapuria/kaveria.

voitaisiin virpoa, mutta lapsi vasta niin pieni että riittää kun ilahdutamme mummon ja kummin virpomalla.

itse lapsena juuri noin. ei olisi tullut mieleenkään mennä ventovieraita virpomaan ja tuskin olisi päästettykään.

Vierailija
17/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakaan, vaikka itse lapsena on tullut virvottua niin tutut kuin tuntemattomatkin. :)

Meillä ei ole käynyt vielä kukaan..:(

Eikä mua haittaisi vaikka tulisikin joku ihan vieras, kiva vaan, mutta silti omiani en halua päästää ihan mihin vaan. Varsinkin kun joillekin näyttää tämä palmusunnuntain vietto olevan niin kamalaa ja rasittavaa...?

Noh, omille lapsille oli elämys aamulla laittautua noidiksi. Ja melkoisen kasan saivat munia ja nameja koreihinsa. :) Ja rahaakin taisivat saada 5e per noita. ;)

Vierailija
18/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkeja ja vastaavia en kyllä anna syödä.

Vierailija
19/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

in meni kohtuullisesti :-)Hyvää Pääsiäistä kaikille!

Vierailija
20/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Karkkeja ja vastaavia en kyllä anna syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi