Mies käy lounastunnilla äidillään syömässä
Eikä siinä muuten mitään ihmeellistä ole, mutta hän käy siellä vaikka minä olisin kotona päivällä. Tai jos joku lapsistamme on kipeänä kotona. Äitinsä asuu kaiken lisäksi ihan lähellä meitä.
Tämä kummastuttaa minua. Pitäisikö ottaa asia puheeksi miehen/anopin kanssa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Pisteet miehelleso, tuolla on tavaton määrä isovanhempia joita kukaan ei käy tapaamassa. Korkeintaan otetaan esille kun itse tarvitaan lapsen vahtia.
Kyllä mä sen ymmärrän. Anoppi on vielä aika nuori, kuuskymppinen.
Ap
Aattele positiivisesti, ei tarvitse perheenä pistää aikaa anopin tapaamisiin kuin joskus ja jouluna.
Ihana mies, arvostaisin. Pitää huolta äidistään.
Yksi ilmainen ateria on aina kotiin päin perheen kuluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet miehelleso, tuolla on tavaton määrä isovanhempia joita kukaan ei käy tapaamassa. Korkeintaan otetaan esille kun itse tarvitaan lapsen vahtia.
Kyllä mä sen ymmärrän. Anoppi on vielä aika nuori, kuuskymppinen.
Ap
Ei yksinäisyys ikää katso.
Tekisitkö sinä tai sairas lapsi sen lounaan valmiiksi?
Aina jostain näköjään löytyy valitettavaa. Etelä-Euroopassa se mies asuisi vielä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö sinä tai sairas lapsi sen lounaan valmiiksi?
Sehän olisi naisen arvon alentamista, mutta nainen toki tätä odottaa mieheltään.
harrastaa kuitenkin seksiä äitinsä kanssa ns. motherfucker
Olisihan se poikkeuksellisen mukavaa syödä kahdestaan rauhassa. Mutta jos äidin lounas on parempi niin ok. Olen poikkeuksellisesti tällä kotona sairauden vuoksi.
Eihän sairas lapsi pysty ruokaa edes itselleen laittamaan. Siksi luulis että ISÄ kävisi tarkistamassa tilanteen. Itse olen töissä toisessa kaupungissa eikä ole mitään mahdollisuutta käydä ruokatunnilla kotona.
Ja tuskin on mikään mother fucker 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
harrastaa kuitenkin seksiä äitinsä kanssa ns. motherfucker
😱🙅
Eipä nuo äidin pojat tunnu älyävät itse tuollaisia asioita. Pitää sanoa, että hoksaavat! Voisitko tänään tulla kanssani lounaalle, kun se kerrankin on mahdollista? Pertti-Irmeli on tänään sairaana, kävisitkö katsomassa häntä lounastunnilla ja söisitte yhdessä noutoruokaa/pakkasesta ruokaa x. Nimim. kokemusta on...
Miehet on just tommosia, mukavuudenhaluisia piiloperäkammarinpoikia. Varmaan asuisivat vielä kotona vanhempiensa luona ja pitäisivät samalla omaa perhettä jos se olisi Suomessa tavallisempaa.
Se maajussi_heikkikin asui porukoidensa kanssa samassa pihassa. Huh.
Sinä makaat kotona etkä edes kokkaa?
Munkin mies käy melkein joka päivä vanhemmillaan syömässä, asuvat tosin miehen työpaikan vieressä kun taas me asutaan n. 10km päässä. En ole ikinä pitänyt outona. Hyvähän se on ihan taloudellisista syistäkin niin ei tarvitse maksaa lounaasta 10€/pv tai väsätä mitään eväitä :D hienoa että heillä on hyvät välit, eikä todellakaan ole kyse mistään peräkammarinpojasta
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku niin?
Teen kyllä itselleni lounasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku niin?
Teen kyllä itselleni lounasta.
Ap
Makaan kotona, olen itsekäs ja ulisen. Yllätys.
Kuinka lähellä asutte anoppia? Voi olla että sinne on helpompi mennä eikä tarvitse istua ruuhkassa.