Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi pois (aikuisten) lasten arvolelun enkä vonut tehdä mitääm

Vierailija
04.11.2017 |

Menin kipsiin. Jos olis ollut vähövaraisia mut kun ihsn hyvätuloisille antoi. Mitä tehdä kun tuosta vaan keltään kysymättä silmieni edessä sanoo et saatte jis tarttette
Mun olis pitänyt danoa että ettekä saa? No miehellä om nyt käsky etsiä sen arvo ja maksaa lapsille summa puoliksi. Oli jo puhuttu et pojat saa myydä sen ja laittaa rahat puoliksi. Kyseessä on keräilyharvinaisuus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks virheet en oikein pärjää kännykän kanssa.

Vierailija
2/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit tehnyt jis olisit vonut tehdä jotaim? Antanut vähövaraisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pojat olis voineet myydä sen kun keräilijät niitä ostaa. Satasen per nenä. Ei olis harmittanut jos olis mennyt tarpeeseen.

Vierailija
4/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit avannut suusi tilanteessa.

Vierailija
5/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ett sanonut, että ei käy? Syyksi oisi riittänyt hyvin se, että olette LUVANNEET sen pojillenne.. Saatana, rikasta perhettä tartte noin mennä tukemaan, että arvokasta tavaraa työnnetään heille... Ja mikä oli miehen sellitys tähän temppuunsa edes??

Vierailija
6/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että lelu kuuluu lapsillesi eikä miehelle.

Minä muuten olen myös tavannut näitä miehiä, jotka suhtautuvat hyvin huolettomasti nuiden omaisuuteen. Kunnon miehiä muuten pääpiirteissään, nutta vaimon ja lasten tavaroita kohdellaan miten sattuu. Mistähän tällainen piirre johtuu?

Mies varmaan ilomielin korvaa tavaran menetyksen. :)

Vierailija
7/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jukoliste. Seuraavaks se lahjottaa sut kipsipatsaana jonkun kartanon puutarhaan.

Vierailija
8/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä rojua liikaa ja kuulemma pari sataa on vähän..no pojat opiskelee. Toisella on työ, josta saa 800 euroa/kk mut sit ei saa opintotukea. Menin ihan kipsiin siis. Mut on kasvatettu liian hyvin ja jäin miettimään et miten sanoo et ei. Mies on heittänyt tavaraa kierrätykseenkin kysymättä multa., mut en jaksa mun minikännykällä selittää.

Vierailija
9/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies konmarittaa, hieno juttu. Tuotahan palstamammat on tehneet jo vuosia eli viskoneet lastensa tavaroita pois vain siksi, että niin voi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan