Mitkä olivat vanhempiesi ammatit? Mitä sinusta tuli?
Kommentit (53)
Insinööri, sairaanhoitaja, akateeminen työtön joka aina välillä saa jotain koodarinhommia.
Isä oli varastopäällikkö ja äiti varastossa töissä. Minusta tuli myyntijohtaja.
Miehen isällä oli oma yritys ja äiti oli viimeiset vuodet siellä töissä. Konkurssi 50v:nä 90 luvun alussa, sen jälkeen työttöminä. Pojasta tuli myyntijohtaja.
Mun äiti oli kotiäiti ja isä pappi.
Minä olen ollut yli puolet työiästäni kotiäitinä, loput uskonnon opettajana :D
Molemmat vanhemmat ovat asianajajia. Kävin itse lentoemäntäkurssin mutta en tee enää niitä töitä. Bloggaan ja matkustelen nykyään ja nautin elämästä.
Äiti on alakoulun keittiöllä töissä ja isä on kiinteistönhoitaja, minusta tuli koneistaja.
Äiti ekonomi ja isä ammattikoulun käynyt teollisuusyrittäjä, minusta ei ole tullut vielä mitään.
Tulevaisuudessa toivottavasti ihan hyvässä työssä josta jää tarpeeksi vapaa-aikaa harrastaa taidetta ja historiaa, olla perheen kanssa sekä viettää useamman kuukauden vuodessa lämpimämmillä ja kulttuurisesti itselleni sopivammilla vesillä.
Tällä hetkellä siis opiskelen.
Äiti tehdastyöläinen, isä vakuutusalalla. Minusta tuli terveyskeskuslääkäri.
Isä rakennusmies, äiti parturi-kampaaja. Minusta tuli vanhustenhoitaja.
Vanhemmat maanviljelijöitä peräkorvessa joskus 1960-60 -luvulla, minusta tuli jotain ihan toisenlaista.
Isä ekonomi, äidillä yliopistotutkinto ulkomailta (suomalainen äiti). Minusta tuli ekonomi, kansainvälisissä hommissa Suomessa ja välillä aina pari vuotta maailmalla. Olen perheellinen nainen.
Opettaja ja asiakaspäällikkö. Olen jälkimmäisen lailla B2B-myyntihommissa.
Vanhemmat olivat maanviljeliöitä, minusta tuli merkonomi, teen taloushallinnon töitä.
Isä teki uransa toimitusjohtajana ja äiti edustusrouvana. Minusta tuli tarjoilija.