Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhäinpäivän kunniaksi: Oletko saanut viestejä/merkkejä kuolleilta tai muuten kokenut selittämättömiä tapahtumia.

Vierailija
04.11.2017 |

Heti alkuun toivon että skeptikot ja muut "hulluiksi leimaajat" eivät pilaisi keskustelua omilla epäilyksillään ja tulkinnoillaan. Tiedän, että näitä kokemuksia ei kukaan voi todistaa viesteiksi kuoleman jälkeisestä elämästä ja että ne saattavat olla vain erittäin sopivasti ajoittuneita sattumien summia. Mutta minä ainakin saan valtavasti lohtua siitä ajatuksesta, että kuollut rakas läheiseni "antaa merkkejä itsestään".

Koen saaneeni viestejä mm. musiikin kautta. Olen ensin saanut merkin, esim. lampusta on valo sammunut aivan yllättäen (ilman siis että lamppu on palanut) ja lähes heti tämän jälkeen on radiosta alkanut soimaan joku merkittävä (nimenomaan tähän kuolleeseen henkilöön liittyvä) kappale jonka sanoman olen tulkinnut viestiksi. Näin luettuna/kirjoitettuna tämä tuntuu laimealta mutta näissä hetkissä olen tiennyt heti mistä on kyse ja oloni on tullut valtavan rauhalliseksi ja onnelliseksi.

Suvussani on myös kokemusta kellon pysähtymisestä kotona samalla hetkellä kun "kellon omistaja" on kuollut sairaalassa.

Löytyykö muilta kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuolleelta pojaltani selkeän viestin rajan takaa,että varmaan tiedän sen olevan häneltä.Sen aiheen tiesimme vain hän ja minä.

Vierailija
2/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole , ikävä kyllä :(  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kuolleelta pojaltani selkeän viestin rajan takaa,että varmaan tiedän sen olevan häneltä.Sen aiheen tiesimme vain hän ja minä.

Varmasti valtavan tärkeä kokemus sinulle. Haluatko kertoa hieman tarkemmin missä muodossa viestin sait?

Vierailija
4/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa tarkemmin, miten viesti tuli

Vierailija
5/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukuttua melkein seiskaan, joka on minusta jo pienoinen ihme. Yleensä heräilen jo viiden maissa.

Vierailija
6/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä on kahdesti unissani käynyt hymyillen halaamassa ja se tunne on ihana. Viimeksi tosin heräsin itkuuni ja ajatukseen, miten monesti meidän täytyy toisemme hyvästellä.

Vierailija
7/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut hyvin vahvasti kuolleen henkilön läsnäolon ja toisella kerralla saanut konkreettisen merkin hänen käynnistään. Sinänsä outoa, koska en ollut mitenkään läheinen ko. ihmisen kanssa, mutta kuoltuaan huolehdin hänelle hyvin tärkeästä asiasta. Koin, että hän kävi katsomassa miten sujuu ja tunnen saaneeni hyväksynnän, koska näiden kahden kerran jälkeen en ole enää tuntenut tai kokenut mitään vastaavaa.  Pidän itseäni varsin täyspäisenä enkä todellakaan ole ollut kiinnostunut henkimaailman asioista. Toisaalta tämän jälkeen uskon myös siihen, että ihmisen sielu jatkaa oloaan jossain muodossa.

Vierailija
8/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani viesti tuli puhelimella ja hän sanoi viestin joka liittyi asiaan,jonka vain me kaksi tiesimme. Asia ei ollut mitenkään tramaattinen,vaan koski meidän kahdenkeskistä irvailua,jota keskenämme harrastimme hänen eläessään.Minulle tuli soiton jälkeen hyvä ja lämmin mieli.

Vierailija
9/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko näitä lisää?

Vierailija
10/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut tätini varoitti minua jostain pahasta, joka on tulossa.

Hän oli oikeassa. Kohtasin elämäni suurimman surun pian tämän jälkeen.

Olen jalat maassa ihminen, mutta pakko myöntää, jossain näitä ihmisen kohtaloita päätetään.

Vierailija
11/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut sukulainen kävi kertomassa, että ei tarvitse pelätä mitään. Ihan selvästi näin hänet, oli hetken ja haihtui pois. Toisen läheisen näin myös, kävi hyvästelemässä kuolemansa hetkellä.

Vierailija
12/13 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja kristillinen uskoni kuoleman jälkeisestä elämän jatkumisesta meni äitini kuoltua.

Vierailija
13/13 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen. Valaisimen lamppu kirkastui yhtäkkiä, oli ollut himmeä ja himmeänä pysyi uudelleen päälle laiton jälkeen. Kuolemasta ol noin vuorokausi. Tietokoneessa kellonaika oli hänen kuolinaikansa hetken aikaa, tv sammui juuri sellaisen ohjelman kohdalla tiettyjen sanojen aikaan, joka liittyi vahvasti hänen sairautensa löytymiseen, mökillä tunsin hänen vaatteidensa tuoksun ja puhelimeen tuli viestiääni, mutta mitään viestiä ei tullut ( meillä oli tapana viestitellä todella paljon) Nämä kaikki muutaman viikon aikan kuoleman jälkeen. Sen jälkeen ei ole ollut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä