Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat vi**tti lapsena?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin mummolla hoidossa ja silloin harvoin kun saatiin karkkirahaa vanhemmilta niin se otti ja jemmas ne rahat. Sanoi että markassa on miljoonan alku. Opetti oikeasti pitämään suun visusti kiinni ja käymään salaa kyläkaupassa. Hyvänä puolena oli se jännitys mitä koettiin kun uhmattiin mummoa ja voitonriemu onnistumisesta.

Vierailija
2/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäävä isä. Pedofiiliopettaja. Hajukumit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että esikoisena piti leikkiä jotain pyhimystä, koska piti olla esimerkkinä. Eli maitolasin kaatumisesta kauheat huudot. Selkäsaunat vyöllä väärästä äänensävystä 4v ikäisenä. Äidin letun levittely kännissä joka viikonloppu. Tiuhaan vaihtuvat "uudet isit", jotka kännissä sössöttivät seksiasioita äidistä.

Vierailija
4/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän keskustelu lähti synkille urille...

Mutta videollakin mainittujen lisäksi ehdottomasti PERÄTTÖMÄT HUHUT itsestä, omista kavereista, sukulaisista ym. Useimmiten ne oli vielä ihan käsittämättömiä juttuja! Ja koska pienet lapset eivät pysty vielä kunnolla kuvittelemaan sanojensa seurauksia, niin sekä harmiton "Minttu ei edes oikeasti kuuntele Pikku G:tä, vaan oopperaa!", nolostuttava "Pasi työntää pyyhekumeja sen pyllyyn!", että potentiaalisesti vaarallinen "Siiri kävi suihkussa meidän apuopen kanssa!" -huhu oli aivan samalla viivalla.

Ja yleensähän näitä huhuja keksi levittää joku iltapäiväkerhon Pärinä-Petteri, jota olit vahingossa tönäissyt kyynärpäällä ulkoleikeissä.

Vierailija
5/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meni kavereiden kanssa eväsretkelle ja äiti teki eväät, ei sitten laittanut niitä siihen pieneen punaiseen putkikassiin mihin käskin.

Kyllä otti kaaliin kun istuttiin eväitä syömään ja mulla oli kassillinen barbin vaatteita. Sitten kun meni antamaan palautetta asiasta niin lykkäsi maissilastuja suodatinpussiin pakattuna kouraan. Nelivuotiaalta paloi käpy totaalisesti ja päätin että teen evääni aina itse enkä enää koskaan pyydä äidiltä.

Vierailija
6/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun et itse saanut tehdä jotain kivaa, koska olit vielä liian pieni, mutta muutaman vuoden päästä pikkusisarus saikin tehdä niin.

Kun jouduit lähtemään kavereiden synttäreiltä ensimmäisenä.

Kun aikuiset juttelivat kahvipöydässä avoimesti kaikista sinun noloista asioista.

Kun vanhemmat huusivat sinulle siitä, että kerroit kahvipöydässä heidän nolot asiansa.

Pahaa ruokaa oli pakko syödä (vaikka olit sanonut ainakin 100 kertaa ettet pidä siitä)

Vierailija
7/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuunen kirjoitti:

Kun meni kavereiden kanssa eväsretkelle ja äiti teki eväät, ei sitten laittanut niitä siihen pieneen punaiseen putkikassiin mihin käskin.

Kyllä otti kaaliin kun istuttiin eväitä syömään ja mulla oli kassillinen barbin vaatteita. Sitten kun meni antamaan palautetta asiasta niin lykkäsi maissilastuja suodatinpussiin pakattuna kouraan. Nelivuotiaalta paloi käpy totaalisesti ja päätin että teen evääni aina itse enkä enää koskaan pyydä äidiltä.

Ihan ymmärrettävää vielä näin aikuisen silminkin, sillä vanhemman vikahan se olikin, kun ei pakannut niitä sinne minne piti.

Vierailija
8/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun et itse saanut tehdä jotain kivaa, koska olit vielä liian pieni, mutta muutaman vuoden päästä pikkusisarus saikin tehdä niin.

Kun jouduit lähtemään kavereiden synttäreiltä ensimmäisenä.

Kun aikuiset juttelivat kahvipöydässä avoimesti kaikista sinun noloista asioista.

Kun vanhemmat huusivat sinulle siitä, että kerroit kahvipöydässä heidän nolot asiansa.

Pahaa ruokaa oli pakko syödä (vaikka olit sanonut ainakin 100 kertaa ettet pidä siitä)

Ihana että uskalsit kostoksi kertoa vanhempiesi asioita. Kumpa itsekkin olisin juorunnut menemään.