Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon työnantajalta kannattaa sietää rivoa ja alentavaa huulenheittoa?

Vierailija
04.11.2017 |

Tilanne on aika inhottava ja on tuntunut ettei minua arvosteta. Tai no työntekijänä kyllä varmaan, sillä olen ahkera ja tunnollinen. Minusta ei ole vaivaa ja hoidan työn hyvin, myös ne hommat jotka ei työnkuvaani kuulu. Tietenkin joissakin asioissa olisi parantamisen varaa mutta sekin vaatii taitoa joka kehittyy vain tekemällä.
Olen siis nuori ja ollut vasta muutamia vuosia töissä mutta kehittynyt valtavasti ja tehnyt paljon töitä sekä joustanut sen eteen ja saanut sillä vakituisen paikan.

Olen alkanut ymmärtämään pikkuhiljaa, että firmassa kuitenkin kaikki tuntuu pyörivän vain ja ainoastaan voittojen ympärillä. Toki rahan takia töitä tehdään mutta siinä vaiheessa kun työntekijöitä poltetaan loppuun, lisiä ei makseta lainkaan lain mukaan ja viimeisimpänä mutta ei todellakaan vähäisempänä niin ristiriitaisuus ja oksettava käytös on alkanut tympimään.

Toki on hyviäkin puolia firmassa mutta hyvin vähän jos oikeasti alan myöntämään itselleni sen, että minua kusetetaan eikä arvosteta ihmisenä varmaan kovinkaan paljon.

Puheet on ollut kuitakuinkin johdolta sellaisia että olen hutsu ja muutenkin yksityiselämästäni heitetään todella härskiä läppää. En edes kehtaa kirjoittaa mutta että olen kuulemma nuori ja antavainen ja nuolen hu*rissa käyneen miehen puhtaaksi jne.
Näitä riittää ja vitsihän nämä mutta liikaa kuunnelleena ja kaiken muun vuoksi en vain pysty sietämään enää.
Nämä siis puhutaan ihan suoraan kun töitä tehdään yhdessä.

Päivätyön jälkeen kun menee kuunteleen iltatöihin tällaista sontaa ilman edes minkäänlaista korvausta, ei enää ole motivaatiota työtään kohtaan.
Teen siis firmassa päivätyön lisäksi muutakin työtä.

Olen toki kuullut kehuja ja moniin on uskottu ja minusta pidetään ihmisenä, siis toiset työntekijät ja itse johtajakin näin on kertonut.
Tulen kaikkien kanssa toimeen mutta tuntuu, että minua pidetään kuitenkin tyhmänä.
Ymmärrän sen sinänsä hieman epävarmana ihmisenä mutta he kuitenkin tietävät että saisin töitä helposti muualtakin.

En oikein tiedä kuinka paljon työmaailmassa pitäisi sietää mutta minulla alkaa tuleen raja vastaan nyt...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on uskottu*

Ap

Vierailija
2/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene luottamusmiehelle juttelemaan tai työterveyshuoltoon. Tuota et tarvitse sietää!

Lisää tietoa aiheesta:

http://www.tyosuojelu.fi/tyoolot/epaasiallinen-kohtelu

Vierailija
4/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista pidä sietää yhtään. Tuo on epäasiallista käytöstä ja kiusaamista. Työnanatajan pitäisi tuohon puuttua, mutta jos on pieni firma ja työnantaja tekee itse tuota, niin eipä taida puuttuminen kiinnostaa. Silloin voit ottaa yhteyttä viranomaisiin.

Vierailija
5/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin olen saanut paljon hyvääkin firmalta ja palkkakin on soviteltavissa lisineen.

Olen vain tyytynyt liian vähään.

On myös fiksu johto firmassa mutta paljon ristiriitaisuutta.

Eivät he kiusaa mutta työilmapiiriä keventäekseen luulevat tuollaisen olevan ihan ok käytöstä sillä se on vitsiä.

Sinänsä ymmärrän mutta välillä liikaa on liikaa.

Ap

Vierailija
6/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta tuollainen. Millainen ihminen oikeasti luulee, että on ihan ok vitsailuun vedoten heittää tuollaista juttua? Ei tuollaista tarvitse sietää!

Vierailija
7/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea uusi työpaikka.

Vierailija
8/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kovasti haluat pitää työsi.

Vierailija
9/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, miten tuollaiset jutut ovat vitsailua? Minun mielestäni tuo on kiusaamista? Jos vaihdat työpaikkaa, niin kysy siellä enemmän palkkaa ja vetoa kokemukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän