Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivitrendi yllättää iloisesti: ”Useampi nainen saisi kokeilla”

Vierailija
03.11.2017 |

http://www.iltalehti.fi/muoti/201711022200503487_mu.shtml

En millään usko olevani ainoa keskikokorintainen nainen, joka on vuosien mittaan metsästänyt toppaamattomia liivejä joka ikisestä kaupasta missä vain rintsikoita myydään. Ja onko niitä? NO EI. Löytyy koossa AA, ja ehkä sitten taas jotain E, siltä väliltä ei juuri mitään.
Toivottavasti muoti muuttuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri ja juuri b-kupit ja siltikin tuettomissa liiveissä rinnat kipeytyy. Lisäksi toppaukset antaa pyöreyttä, ilman niitä on sellaiset törröttävät ketunkuonot. Näyttää kamalalta.

Vierailija
22/25 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vanhoja imetysliivejä. Täydelliset, ei kiristä mistään ja ihan tarpeeksi tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppaukset hiostavat inhottavasti, en koskaan käytä topattuja liivejä. Enkä näe mitään syytä kokea epämukavuutta vain siksi, että nännini eivät erottuisi paidan alta, hui kamalaa.

Mulla on sama ongelma kuin sillä toisella, jolla topattu kuppi on mukaan matala ja leveä. Hyvin tukeva kuppi on kapea ja syvä, pitää rinnat paikallaan, ja sitten niissä on poikkeuksetta sauma nännin kohdalla --> hankaa nännit kestotörölle. Nipplegatevapautumisesta huolimatta näky valkoisen tai vaalean yksivärisen paidan kanssa ei ole kiva (ainakaan isolla nelikymppisellä) esim työelämässä. Sitäkin pahempaa on se päänsisäinen mielleyhtymä siitä, että on sairaana tai hilluu yöpaidassa, ja se on kieltämättä kamalaa.

Vierailija
24/25 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toppaukset hiostavat inhottavasti, en koskaan käytä topattuja liivejä. Enkä näe mitään syytä kokea epämukavuutta vain siksi, että nännini eivät erottuisi paidan alta, hui kamalaa.

Mulla on sama ongelma kuin sillä toisella, jolla topattu kuppi on mukaan matala ja leveä. Hyvin tukeva kuppi on kapea ja syvä, pitää rinnat paikallaan, ja sitten niissä on poikkeuksetta sauma nännin kohdalla --> hankaa nännit kestotörölle. Nipplegatevapautumisesta huolimatta näky valkoisen tai vaalean yksivärisen paidan kanssa ei ole kiva (ainakaan isolla nelikymppisellä) esim työelämässä. Sitäkin pahempaa on se päänsisäinen mielleyhtymä siitä, että on sairaana tai hilluu yöpaidassa, ja se on kieltämättä kamalaa.

Nännisuojat jos nännien näkyminen haittaa

Vierailija
25/25 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65D eli pienet ja ärsyttää kun mistään peruskaupoista ei meinaa löytyä ollenkaan toppaamattomia liivejä, topattuja kyllä esim. Cubuksella vaikka kuinka paljon. Vaikka mun tissit on pienet en halua korostaa niitä push-upeilla enkä myöskään halua ostaa jotain kalliita liivejä kun en tarvii niin paljoo tukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi