Minkä ikäinen tarvitsee kumisaappaat
Tarviiko konttaava vauva kumisaappaita? Kosteudenpitävä haalari on, mutta pärjääkö nahkakengillä?
Kommentit (7)
nahkakengillä pärjää, jos lapsi ei hyökkäile vesilätäköihin =)
Eli jos ei ole hirveesti ylimääräistä rahaa, eikä lätäköihin ole pakko päästä, niin ostaisin saappaat vasta sitten kun niitä tarvitsee oikeasti.
T: MrsH
Meidän poika 1v9kk kävelee ja juoksee jo ulkona mutten silti vielä ostanut kumppareita. Pojalla on nahkakengät jotka suihkutin kenkäkaupasta ostetulla suojasuihkeella, lätäköissäkin on pysynyt kuivana! kunhan lätäkkö ei ole nilkan syvyinen, sit hörppää jo nilkan kohdalta vedet.. =)
tahtoneet pysyä jalassa :( Eli tulevat sitten perässä vedettyinä malleina...
Kävelevä tarvitsee mielestäni kumpparit, jotta voi sitten hypellä niissä isommissakin lätäköissä :) Mikään rahallinen kysymys hankinta ei ole, sillä kirpparilta löytyy täysin uudenveroisia pikkukumppareita muutamalla eurolla.
Sitten kun itse liikkuu pihalla niin sitten. Meillä kuopus lähti käveleen 10kk ikäisenä ja on nyt 1v3kk ja hänellä on kumpparit kovassa käytössä. Ei millään halua olla vain rattaissa vaan pitää päästä tepasteleen niinku isommatkin lapset.
Asian ratkaisin laittamalla minigrip-pussit kenkien päälle, ne ovat niin tukevia, että kestivät muutaman ulkoilun.
ja en ole ostanut kumppareita kun ovat liian " tönköt" varresta vielä. Kävelemään opittiin vähän ennen vuoden ikää, ja nyt ollaan hyvin pärjätty nahkaisilla talvinilkkureilla sohjossakin.
Itse olen ostanut tosiaan tytlle ekat kumpparit jo kun oli kärryissä eikä edes kävellyt mutta samat kumpparit meni siis vielä myöhemmällä iällä,säästyy kuitenkin kenkä edes vähän joa menee pitkin maata eikä kastu jalat kuitenkaan.