Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi suuri osa ihmisten "rumuudesta" johtuu siitä että ihmisen olemuksesta puuttuu jonkinlainen jäntevyys ja jämäkkyys

Vierailija
03.11.2017 |

Plösöys tekee rumaksi. Mistä se johtuu ja mitä sille voi tehdä, onkin vähän monimutkaisempi kysymys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saavuttanut salitreenillä jämäkkyyttä ja jäntevyyttä mutta ihan yhtä ruma olen silti

Vierailija
2/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi suuri osa ihmisen "jäntevyydestä ja jämäkkyydestä" johtuu ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plösöys tekee rumaksi. Mistä se johtuu ja mitä sille voi tehdä, onkin vähän monimutkaisempi kysymys.

Tai toisaalta myös rentous ja itsensä hyväksyntä,mikä tekee myös kauniiksi.

Vierailija
4/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saavuttanut salitreenillä jämäkkyyttä ja jäntevyyttä mutta ihan yhtä ruma olen silti

Saattaa olla, että et näe itseäsi liikkeessä samalla tavalla kuin muut ihmiset. Liikkeessäsi olet varmasti kauniimpi/komeampi kuin ennen! (jos et sitten ihan överiksi ole vetänyt jämäkkyyttä ja jäntevyyttä, siis liikkuvuuden kustannuksella)

Vierailija
5/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi suuri osa ihmisen "jäntevyydestä ja jämäkkyydestä" johtuu ulkonäöstä.

Hyvästä ryhdistä se johtuu.

Vierailija
6/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä poloisia joita täällä maailman tuulissa koetellaan. Pieniä, hauraita, viallisia ihmisiä. Ja vielä pitäisi ajatella omaa jäntevyyttään kun maailma vetää hartioita väkisinkin välillä lysyyn. Hyväksytään löysyytemme ja annetaan itsellemme ja toisillemme pehmeä, lämmin halaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan