Onko täällä joku joka kehtaa mennä kauppaan oman kestohedelmäpussin kanssa?
Kommentit (21)
Mä ainakin ajattelen, että tyyppi tekee ekotekoja pelkän puhumisen sijaan. Eli mun nähden kehtaa kyllä kuskata omaa kestohedelmäpussia.
Itselle on jo iso teko kuskata kankaista kauppakassia mukana.
Täh?
Juuri tänään kaivoin vihannesosatolla laukustani kestopussin ja tunsin iloa siitä, ettei tarvitse repiä niitä ohuita muovipusseja tai mukaekologisia kompostikasseja.
Itse myyjänä aina ihastelen niitä kestopusseja jos tulee vastaan. Näyttää niin söpöltä kun on joku tomaattikasa siellä sisällä. :D
Onko täällä joku, joka kehtaa laittaa HeVi-ostoksensa niihin epäekologisiin kertakäyttömuovipusseihin?
Just tänään kaupassa ihmettelin sitä kuinka vaikeaa perusmarketista on ostaa muovittomia tuotteita.
Tulee kyllä semmoin hihhuli fiilis, jos ite niitä toisin. Mutta enköhän siirry niihinkin jossain vaiheessa. Kestokassi ollu käytössä jo pitkään.
Minusta pienikin ekoteko on hyvä teko. Siksi käytän usein kestokassia. Voihan sille keksiä mitä mukavampia lempinimiä kuten pussukka tms. pointtina kuitenkin muovinkäytön vähentäminen.
Kyllä kehtaisin, mutta ei sitä muista.
Siis häh? Mitä kehtaamista siinä on? Ketä kiinnostaa toisten kassit tai pussit?
Mistä myyjä tietää että ne on aikaisemmin ostettu? Eikö ne epäile, että asiakas yrittää pölliä sen maksamatta?
Montako teillä niitä on? Mä ostin kerran yhen, mutten muista ikinä ottaa sitä mukaa ja sitten, kun otan niin pitäs olla kaikille hedelmille oma.
Vierailija kirjoitti:
Mistä myyjä tietää että ne on aikaisemmin ostettu? Eikö ne epäile, että asiakas yrittää pölliä sen maksamatta?
Niissä on irroitettava hintalappu. Kun se on leikattu irti niin ei pussia uudelleen veloiteta. Jos haluaa varman päälle pelata ni voi laittaa vaikka omat nimikirjaimet tussilla pussiin.
Itse en toistaiseksi kestohevipusseja käytä koska tarvitsemien hevituotteiden määrä vaihtelee enkä viitsi montaa pussia kantaa mukana. Kestokauppakassia käytetään aina.
No, salessa oli semmoisia pusseja kyllä myynnissä, made in Kiina. En halunnut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku, joka kehtaa laittaa HeVi-ostoksensa niihin epäekologisiin kertakäyttömuovipusseihin?
AC/DC menee niissä ihan hyvin.
En kiinnostu ekologisuudesta silloin kun siitä on minulle vaivaa. Ostan edelleen niitä ihan perusmuovikassejakin.
Aika usein käytän. Ja kohta käytätte tekin kun kertakäyttömuovipussit kielletään meillä kuten on tehty Ruandassa.
Miksi ihmeessä ei kehtaisi?