Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä joku joka kehtaa mennä kauppaan oman kestohedelmäpussin kanssa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Mä ompelin pari isompaa pussia. Se kangas on kuitenkin tosi kevyttä, ettei pieni väljyys haittaa, jos joskus ostaakin vain vähän. Punnitsen eri lajikkeet erikseen ja lätkäisen kaikkien hintalaput siihen samaan pussiin. Tosi kätevää!