Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentuneiden tukiketju

Vierailija
03.11.2017 |

Miten on päivä sujunut? Ja onko viikonlopulle suunnitelmia?

Mulla on pahempi olo kuin pitkään aikaan, pimeys vain pahentaa asiaa. Tarvitsisin jonkun tähän viereen, mutta kun ei ole ketään eikö ketään kelle soittaa.. Ja sekös vasta masentaa.
Tavoitteena huomenna käydä ulkona ja siivota vähän tätä kämppää, joka on päässyt todella hirveään kuntoon.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi:) Siunausta elämään. Toivon, että voisit edes huomenna hiukan paremmin ja saisit rakkautta elämääsi. Siunausta sinulle!

Vierailija
2/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kotona vain sairaalassa pari kertaa, mutta olen edes, sen verran ollut. Itse rukoilen paljon, auttaa mua. Koita pärjätä, aurinko paistaa aina vähän risu kasaankin :). Toivoa on♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama.. vaikeaa on.

Tilanne on mennyt viime aikoina siihen suuntaan että olen alkanut pelätä että menetän täysin elämänhallintani ja loppuelämäni vierähtää masentuneena YouTube-videoita katsellen.

Vierailija
4/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on mennyt viime aikoina siihen suuntaan että olen alkanut pelätä että menetän täysin elämänhallintani ja loppuelämäni vierähtää masentuneena YouTube-videoita katsellen.

Toivoa on, yritä sinäkin saada joku kiintopiste tai asia mihin ponnistellen keskityt, jotta et vaivu sinäkin syvää synkkyyteen, jos voit juttele asiasta jonkun kanssa. Voimia sinullekkin:)

Vierailija
5/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun loppuelämä ilmeisesti vierähtää AV-palstalla...

Vierailija
6/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun loppuelämä ilmeisesti vierähtää AV-palstalla...

Ei se mitään:) kaikkihan me täälä aina välillä pyöritään ja hyöritään. On sekin jotain vai? ;)

Vierailija
7/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You too ♡♡

Vierailija
9/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on vierähtänyt aika lailla palstaillen. Katsoin myös pari dokumenttia. Viikonlopulle ei suunnitelmia. Toivon että olisi nopeasti maanantai, yksinäiset viikonloput tuntuvat ikuisen pitkiltä.

Vierailija
10/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vain paljon ♡♡♡♡!

Vierailija
11/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siinä tilassa, että en välitä enää mistään. Voin viettää loppuelämäni kotona sohvalla maaten palstaillen ja se on ok. En halua edes mitään muuta. Haluan vaan olla rauhassa omassa kuplassani.

Vierailija
12/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkää on, erityisen paha olo mullakin täällä tänään. Tekis mieli tehdä jotain pahaa, mutta uskon että saan pidettyä itteni aisoissa vaikka vaikea yö tulossa. Ahdistaa ihan joka asia

Vierailija
13/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siinä tilassa, että en välitä enää mistään. Voin viettää loppuelämäni kotona sohvalla maaten palstaillen ja se on ok. En halua edes mitään muuta. Haluan vaan olla rauhassa omassa kuplassani.

Niin mäkin.. Tosin musta pidetään huolta. Toivoa on, nostaa persus ja mennä ulos. Kesä tulee kyllä pian👍❤

Vierailija
14/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki ehdottaa yöksi esim jotain kiinnostavaa dokumenttia tai muuta joka veis ajatukset edes hetkeksi muualle. -12

Vierailija
15/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää kurjaa nyt kun työviikkokin on takana. Makaan kotona katselen leffoja pelailen ja käyn kerran kaupassa. En saa oikein iloa mistää, tosin en ole täysin lamaantunutkaan.

Maanantaina sitten töihin joka tuo jotain sisältöä.

Vierailija
16/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synkkää on, erityisen paha olo mullakin täällä tänään. Tekis mieli tehdä jotain pahaa, mutta uskon että saan pidettyä itteni aisoissa vaikka vaikea yö tulossa. Ahdistaa ihan joka asia

Voimia sulle.

17/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki ehdottaa yöksi esim jotain kiinnostavaa dokumenttia tai muuta joka veis ajatukset edes hetkeksi muualle. -12

Itse tykkään katsella Mike Schmitzin ja Bubzbeautyn videoita Youtubesta. Bubzilla on kosmetiikka-aiheisten videoiden lisäksi myös ns. lifestyle kanava Bubzvlogs.

Vierailija
18/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suunnitelmia tai turhaa stressiä. Oon himassa, omassa seurassani. AP:lle ehdotan makuusi sopivaa kirjaa, ne vie ajatukset helposti muualle.

19/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jo nyt tuleva viikko ja se tulenko selviämään siitä. Toivottavasti.

Paljon voimia kaikille täällä!

Vierailija
20/57 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla melankolista masennusta? Tosi tyhjää tämä elämä... kerran ihastunut tänä ~20v aikana, ei oikein muuta tunnetta missään vaiheessa.