Auttakaa laskemaan minkä ikäinen olen! Oon syntynny huhtikuussa v. 1966 enkai ole jo 50v ? En ole aikoihin seurannut ikääni
Enkai ole täyttänyt jo 50v? Enhän? Oon tosi huono laskee eli voitteko laskea mulle mun iän?
Kommentit (17)
Itselläni sama. Joudun miettimään,että paljonko täytän seuraavaksi.😊
Vierailija kirjoitti:
Enkai ole täyttänyt jo 50v? Enhän? Oon tosi huono laskee eli voitteko laskea mulle mun iän?
Tota noin 2017-1966 on 51.. Että kyllä, olet jo viidenkympin ylittänyt
Vierailija kirjoitti:
Pakko sun on olla yli 50 tai muuten vaan köh.Et osaa ees kirjoittaa oikein sanaa "syntynyt"
Sä oot 51, mut 50 on uusi 30 joten no worries:)
Näissähän on aina se mahdollisuus, että kysyjä kysyy tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näissähän on aina se mahdollisuus, että kysyjä kysyy tosissaan.
Niin on. Ja se on pelottavaa.
Mitä vittua? Toisaalta oikeestaan voin uskoo, kesällä tapasin tyypin joka oli syntynyt 1995 syntyny ja sen piti vähä aikaa miettii ikäänsä, sano ekaks "mitäs mää olinkaa, 24? Eiku 22!"
Jostain syystä viestistäsi tulee mieleeni aivovammainen aikuinen henkilö, joka ei muista oikeasti esim. ikäänsä, syntymäaikaansa tai toista nimeään, koska niitä kysytään häneltä niin harvoin. Niin hän ainakin itse sanoo.
Et tietenkään ole vielä 50 vuotias! En minäkään ole kuin 35 ja oon syntynyt 1972...😆😉
Kekkosella oli 70-vuotiaana nelikymppisen kunto ja Saulikin näyttää pysyvän nelikymppisen vauhdissa vallan mainiosti. Joten olet 71.
Mä olen 29v ja muutama kuukausi päälle.
(Kuukausia on viime laskeman mukaan 217, mutta kuka niistä jaksaa pitää kirjaa. )
Jokin aika sitten yritin unessani laskea päässä useampaan kertaan miten vanha olen. Päädyin tuloksiin 19-23. Sitten heräsin ja muistin että olen 39. Yksi ankeimmista herääämisistä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti oot mun ikäinen, mut mieleltäs olet kuin teini kun tuollaisia kyselet ja kirjoitat!
En oo mikään pro, mutta tuskin mikään viiskymppinen oot. Joku 44 max.