Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tiedätte Tenavatähdessä esiintyneistä?

Vierailija
03.11.2017 |

Esim. Elina Kurola, Anne Rasmus, Veera Varkki, Juha Valkama, Johanna ja Isabella Virtanen, Ella Lahtinen,Reetta Jakkula, Anu Salminen? tai muille mieleentuleville.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin Aki Erosesta ja jos googlaat, tiedät sinäkin. Itse olin silloisen Mikkelin läänin joukkueessa mukana ja hieno kokemus oli. Tuli juuri katsottua nauhalta, siis dvd:lle siirrettynä, vanhat jaksot :-) Vitsi siitä on kauan. Muita mukana olleita?

Vierailija
2/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi taas päivitys olla paikallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Googlasin, mutta en löydä Akia. Mitä lauloi?

Vierailija
4/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella Lahtinen on muistaakseni levyttänyt gospelia. Konsta Hietanen oli muutama kuukausi sitten Iltasanomissa, on nykyään neljän lapsen isä ja jatkanut edelleen keikkailua. Juha Roms, joka esiintyi Tenavatähdessä itse säveltämällään ja sanoittamallaan kappaleella, asui jossain vaiheessa Liettuassa. Oli muistaakseni joissain EU:hun liittyvissä töissä siellä, en tiedä, asuuko siellä vielä.

Vierailija
5/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella Lahtinen on muistaakseni levyttänyt gospelia. Konsta Hietanen oli muutama kuukausi sitten Iltasanomissa, on nykyään neljän lapsen isä ja jatkanut edelleen keikkailua. Juha Roms, joka esiintyi Tenavatähdessä itse säveltämällään ja sanoittamallaan kappaleella, asui jossain vaiheessa Liettuassa. Oli muistaakseni joissain EU:hun liittyvissä töissä siellä, en tiedä, asuuko siellä vielä.

Kiva, kun vastasit näin pitkästi :) Ella ja siskonsa ovat myös tehneet ihanan joululevyn, joskus lapsina. SItä meillä usein kuunnellaan. Täytyykin kuunnella Juhan laulu :)

Vierailija
6/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Virtanen oli joskus reilut 10 vuotta sitten Turussa Zaran myyjänä.

Kimmo Myrskyranta taas on vanhan kaverini mies, yllätti kun tajusin, että on ollut Tenavatähdessä. Eli on naimisissa ja perheellinen.

Vierailija
7/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina on Waldos peoplen jäsen.

Vierailija
8/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. sen Metsän poika tahdon olla jne.  Ei taida löytyä Youtubesta niitä vanhoja, ehkä siksi kun karsiuduttiin välierissä, en tiedä. Alla linkki myöhempään tuotantoon (lauloi Discossa, nyt soolona)

Vierailija
9/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä sama, joka on esiintynyt DNA-mainoksessa?

Vierailija
10/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. sen Metsän poika tahdon olla jne.  Ei taida löytyä Youtubesta niitä vanhoja, ehkä siksi kun karsiuduttiin välierissä, en tiedä. Alla linkki myöhempään tuotantoon (lauloi Discossa, nyt soolona)

Nämä Discoyhtyeen ja Lentäjäuran tiedot löytyivätkin. Muistan kyllä hämärästi nyt tuon laulun, kun sanoit. Olin kova Tenavatähti-fani. Kaikki kaveritkin joutuivat aina meillä leikkimään Tenavatähteä :D

Vierailija
11/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos tämä sama, joka on esiintynyt DNA-mainoksessa?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Natalil_Lintala

Vierailija
12/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Maruska oli ihana. Esiintyyköhän hän vielä?

Vierailija
13/14 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera varkki on mun täti.

Vierailija
14/14 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin semmoisen tiedän että Reetta Jakkula on mun serkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän