Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää laitetuista naisista

Vierailija
03.11.2017 |

Anteeksi provosoiva otsikko, tuossa kuuluisi ehkä olla kysymysmerkki. Olen pohtinut tätä asiaa pitkään. Haluavatko miehet naisten laittautuvan? Tiedän että mielipiteitä on varmasti erilaisia, mutta mietin tätä silti. Esim. Koska kauniiden, laitettujen naisten kuvista tykätään somessa (miehet tykkää), tulisiko siis ajatella, että miehet pitävät meikatuista yms naisista? Olen kysynyt tätä mieheltäni, koska ennen laittauduin enemmän, olin todella hyvännäköinen, mutta nykyään kun minulla on lapsia, niin olen yllättäen.. mmh hieman rupsahtanut. Olen edelleen perusnätti, mutta en meikkaa enää usein tai pukeudu seksikkäästi. Mies sanoo että olen kaunis, jos kysyn häneltä. En silti usko sitä. Koska kun hän on rakastunut minuun, olin "hottis" joten miksi nyt kelpaisin rupsahtaneena mammana? Haluaisiko hän edelleen nähdä minut useammin laitettuna?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki me miehet tykätään laitteutuneista naisista, kunhan se laittautuminen on tehty oikein. Eli esim. meikkiä hillitysti ja pukeutuminen yms. omia parhaita puolia korostaen.

Vierailija
2/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki me miehet tykätään laitteutuneista naisista, kunhan se laittautuminen on tehty oikein. Eli esim. meikkiä hillitysti ja pukeutuminen yms. omia parhaita puolia korostaen.

Kiitos vastauksestasi. Silti pohdin, että miksi mieheni niin väittää (olen usein kysynyt) ettei minun tarvitse meikata tai sen kummemmin laittautua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa..Mä sain vasta kehuja kun olen luonnollinen ja rento. Kuka mistäkin tykkää.

Vierailija
4/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Silti pohdin, että miksi mieheni niin väittää (olen usein kysynyt) ettei minun tarvitse meikata tai sen kummemmin laittautua..

Kaiketi hän tietää, että osaat laittautua ja näyttää tarvittaessa hyvälle, mutta kokee, että arkisin sellaiseen ei ole tarvetta.

Vierailija
5/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet tykkäävät laitetuista naisista. Ongelmaksi se tulee, jos oma vaimo haluaa laittautua. Pihit miehet kiristelevät hampaitaan, kun kampaajalle, kosmetologille, meikki- ja vaatekauppaan menee liian paljon rahaa ja aikaa. Kaikki se on miesten mielestä pois heiltä. Ja kaiken lisäksi joku toinen mies saattaa katsoa naista liian pitkään.

Vierailija
6/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se, että mies on pitänyt sinua laittautuneena kauniina poissulje sitä, etteikö pitäisi myös laittamattomana. Silloin voi olla eritavalla kaunis. :) Välillä luonnollinen, välillä laitettu, molemmilla tavoilla kaunis.

Vierailija
7/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ihastui ulkonäköösi, mutta rakastui SINUUN. 

Vierailija
8/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen epävarma kyseleminen on ihan hirveä turn off. Itsevarmuus on kaunista.

Vierailija
9/9 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen epävarma kyseleminen on ihan hirveä turn off. Itsevarmuus on kaunista.

Tämä. Ei kauheasti väliä miltä nainen näyttää kunhan on tyytyväinen itseensä eikä ulkonäkökriiseile