Jos olisit kahdenkympin seteli, olisitko...
mieluiten sellainen, joka kiertää mahdollisimman paljon ympäri Eurooppaa, vaiko kenties huolellisesti valikoitu, syntymäpäiväkortin väliin silitelty raha, joka laitetaan visusti talteen jopa vuosikausiksi?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olisin masentunut, miksi minä olen olemassa -seteli.
No voi harmi, minkä takia noin? Kyllähän kaksikymppiselläkin saa jo yhtä sun toista. Sun pitäisi arvostaa itseäsi.
Minua kahdenkympin setelinä ärsyttää suuresti tuo viidenkympin seteli, se on niin helvetin kerska ja ollakseen. Onneksi sitä ei näy tässä lompakossa kovinkaan usein.
Olen se sivutaskun varaseteli, jota aina säästetään pahan päivän varalle. :)
Mä olisin sellainen puolihämärissä piireissä liikkunut kakskymppinen, joka kuin ihmeen kaupalla päätyi lopulta tarkkasilmäisen keräilijän suosiollisella avustuksella koristamaan harvinaista kokoelmaa eli tekemään juuri sitä mitä aina toivoikin ja johon salaa sisimmissään tiesi kuuluvansa.
Vierailija kirjoitti:
mieluiten sellainen, joka kiertää mahdollisimman paljon ympäri Eurooppaa, vaiko kenties huolellisesti valikoitu, syntymäpäiväkortin väliin silitelty raha, joka laitetaan visusti talteen jopa vuosikausiksi?
Mieluummin olisin mobiilimaksun katevaraus. Vielä mieluummin keskuspankin katteeton lupaus.
Olisin masentunut, miksi minä olen olemassa -seteli.