Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pelkkä seksi olla vakavan suhteen alku?

Vierailija
03.11.2017 |

Olen seurustellut vähän aikaa miehen kanssa jonka kanssa parhaiten toimii seksi. Keskustelut tai muut eivät tunnu niin tärkeiltä. Mies on kyllä ihana ja minulla on tosi vahvat tunteet häntä kohtaan mutta seksi on kyllä kummallekin tässä suhteessa ykkönen, sen huomaa kaikesta. Aamulla kun herään niin kaipaan heti seksiä ja pian sitä sitten saakin. Päivä kuluu enimmäkseen seksin merkeissä. Onko tällaisella suhteella mitään mahdollisuuksia? Rupeaako sitä muutakin puolta löytymään jossain vaiheessa. Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Luulin n vuoden verran, etten ole kiinnostunut miehestäni muuta kuin seksin merkeissä. Nykyään ollaan naimisissa ja ihan muutenkin samat mielipiteet ja arvomaailma. Kemia vain oli niin voimakasta aluksi, ettei puhuminen sujunut yhtään.

Vierailija
2/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyvä muu puoli on yleensä uusi,uudempi nainen. Voi olla suhteen alku,mutta yleensä eivät ole. Jos olet tyytyväinen itse tässä vaiheessa,etkä muuta halua, on kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Luulin n vuoden verran, etten ole kiinnostunut miehestäni muuta kuin seksin merkeissä. Nykyään ollaan naimisissa ja ihan muutenkin samat mielipiteet ja arvomaailma. Kemia vain oli niin voimakasta aluksi, ettei puhuminen sujunut yhtään.

Ja oikeastaan yhä meillä on poikkeuksellisen paljon seksiä ja vähän puhetta, vaikka ollaan oltu naimisissa jo vuosia. Ihannetilanne. Miksi kukaan haluaisi päinvastoin...