Käyttääkö miehet yleensä sanaa IHANA?
Käyttääkö tuntemasi miehet sanaa ihana kuvaamaan esim vaatekappaleita tms? tapailemani mies sanoi että hänen juuri ostamansa kengät ovat "ihanan tukevat". Minusta tuo oli jotenkin naismaista.
Kommentit (45)
Ootko kurkannu kaappiin ettei mieheltä löydy setti dildoja ja peräsuolen venyttäjiä anaaliliukurasvassa?
Mies sanoo kenkiään ihaniksi... Voiko olla ihan normaali miehekäs mies?
Kyllä mun mies sanoo mua ihanaksi:) Mutta jos kengistään sanoisi noin, niin olisi kyllä outoa.
jotain henkilöä tai eläintä voin sanoa ihanaksi, mutta en kyllä mitään esineitä.
S kirjoitti:
Käyttääkö tuntemasi miehet sanaa ihana kuvaamaan esim vaatekappaleita tms? tapailemani mies sanoi että hänen juuri ostamansa kengät ovat "ihanan tukevat". Minusta tuo oli jotenkin naismaista.
Joskus pienestä lapsesta olen huomannut käyttäväni, en muuten.
Miten sanatkin voi olla jakautuneet maailmassa? Täähän menee jo täysin naurettavaksi :D
Ihana on suomen sana, ja suomalaiset miehet ovat suomen kielen puhujia. Jos mies käyttäisi kirkuen mitä tahansa sanaa interjektiona kuten naiset "iiihanaaa" kenkäkaupassa ( tai sittarin kenkäosastolla tai kenkämuseossa ) se olisi jo bjurströmmäistä, mutta ihanassa ei ole mitään hintahtavaa ellei mies itse ole jo valmiiksi kontratenori.
Vierailija kirjoitti:
Miten sanatkin voi olla jakautuneet maailmassa? Täähän menee jo täysin naurettavaksi :D
Sano muuta, ap ei ilmeisesti keksinyt parempaa provoa viikonlopun lähestyessä ja matkalla alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihana on suomen sana, ja suomalaiset miehet ovat suomen kielen puhujia. Jos mies käyttäisi kirkuen mitä tahansa sanaa interjektiona kuten naiset "iiihanaaa" kenkäkaupassa ( tai sittarin kenkäosastolla tai kenkämuseossa ) se olisi jo bjurströmmäistä, mutta ihanassa ei ole mitään hintahtavaa ellei mies itse ole jo valmiiksi kontratenori.
Anteeksi kontratenorit, itte ole hinttejä, kimakka äänialanne on ,kuulostaa naismaiselta, En tarkoittanut loukata.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon ihana tai ihku enkä miellä itseäni mitenkään naismaiseksi
M30
Ei väliä, kyllä me muut mielletään.
Vierailija kirjoitti:
S kirjoitti:
Joskus pienestä lapsesta olen huomannut käyttäväni, en muuten.
Minä aikuisesta, kauniista naisesta.
Ei moni,hölmöltä kuulostaa.Tosin raskaan kaluston korjaamon omistaja käytti...
Ei sano, oikeasti ei.
Kukkakauppias sanoo kukistaan että ihania, mieskin.
Kampaaja sanoo että tukasta tuli upea, siinä toinen kielletty sana mieheltä.
Minä sanon ihana tai ihku enkä miellä itseäni mitenkään naismaiseksi
M30